کد خبر : 3084
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 19:07

مهندس مجید اقدم رئیس کانون هواداران ماشین سازی شد

مهندس مجید اقدم رئیس کانون هواداران ماشین سازی شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه، مهندس مجید اقدم به سمت رئیس کانون هواداران قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشورمان منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز، طی حکمی از سوی عیسی اکبرزاده مدیر عامل باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز صادر شد ، آقای مهندس مجید اقدم پیشکسوت فوتبال آذربایجان به عنوان  مسئول کانون هواداران باشگاه منصوب شد.

در قسمتی از این حکم آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند تبارک و تعالی و بهره گیری از امکانات و ظرفیتهای موجود، در هدایت، برنامه ریزی و ساماندهی هواداران فهیم و عزیز تیم فوتبال ریشه دار ماشین سازی تبریز که از سرمایه های اصلی این باشگاه پر طرفدار و مردمی محسوب می شوند موفق و موید باشید .

مهندس مجید اقدم از پیشکسوتان فوتبال تبریز و ماشین سازی تبریز می باشد که در طی ۴ دهه ، تلاش و کوشش عاشقانه ای را در پشتیبانی از تیم محبوب ماشین سازی تبریز انجام داده است.

وی تا کنون در باشگاه ماشین سازی تبریز در سمت های گوناگونی مشغول فعالیت بوده است ، برای این عاشق فوتبال تبریز که محبوبیت خاصی بین فوتبال دوستان بخصوص هواداران ماشین سازی تبریز دارد در تمامی مراحل زندگی آرزوی کامیابی را داریم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.