کد خبر : 3099
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 6:47

دستاوردهای طرح ممیزی؛ در خدمت ارتقای کیفی برنامه‌های توسعه

دستاوردهای طرح ممیزی؛ در خدمت ارتقای کیفی برنامه‌های توسعه

 شهردار تبریز، طرح ممیزی املاک را پشتیبان جامع برنامه‌های توسعه شهر عنوان کرد و افزود: دستاوردهای این طرح، قطعا در ارتقای کیفی مباحث خدمت‌رسانی و همچنین افزایش مشارکت شهروندی، کارساز خواهد بود.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در بازدید سرزده از یکی از حوزه‌های اجرای طرح‌ ممیزی املاک با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای موفق طرح ممیزی و حصول اطلاعات از محل و موقعیت ملک، متراژ، پروانه‌ساختمانی و تعداد طبقه، برنامه‌های اجرایی شهر در حوزه‌های متعدد شهرسازی، خدماتی، برنامه‌های عمرانی و توزیع عادلانه امکانات شهری، را با سرعت و کیفیت بیشتری همراه خواهد ساخت.
وی از وجود حدود ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در بانک اطلاعات شهرسازی تبریز خبر داد و افزود: حدود نیمی از این تعداد واحد مسکونی، در پرداخت عوارض، مشارکت دارند؛ با گردآوری اطلاعات ممیزی، امکان صدور قبض‌ و مشارکت شمار بیشتری از شهروندان در پرداخت عوارض میسر خواهد شد.
دکتر نجفی اجرای ممیزی را در راستا‌ی تدوین شناسنامه شهر ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مطمئنا اجرای طرح ممیزی املاک موجب خواهد شد برنامه‌ریزی‌های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق‌تری صورت بگیرد .
گفتنی است با پیگیری عملیات میدانی ممیزی سیستماتیک در مناطق ۶ و ۱۰، مدیریت ممیزی و نوسازی شهرداری تبریز، انجام ممیزی در سایر مناطق را نیز در دستور کار خود قرار داده‌است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.