کد خبر : 3112
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 7:46

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مدیریت شهری تبریز به جشن گلریزان

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مدیریت شهری تبریز به جشن گلریزان

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از تصویب لایحه کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مدیریت شهری تبریز به جشن گلریزان امسال خبر داد.

 به گزارش آی نیوز به نقل از شورای اسلامی شهر تبریز، «سعید حاجی زاده» اظهار کرد: این میزان کمک از محل بند ۱۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و در چارچوب هبه اختصاص می یابد.
وی گفت: یکی از مهم ترین برنامه هایی که توسط دستگاه های مسئول و با مشارکت مردم و خیران در سطح کشور و استان پیگیری می شود، برگزاری جشن های گلریزان است و مدیریت شهری تبریز در طول سال های گذشته با شرکت و کمک در این جشن، گامی در رفع گرفتاری خانواده زندانیان جرایم غیرعمد برداشته است.
حاجی زاده اظهار کرد: اعتقادات ریشه دار و قوی مذهبی در آذربایجان شرقی و تبریز باعث شده است که مردم و مسئولان استان در کارهای خیر از جمله کمک به آزادسازی زندانیان غیر عمد پیشقدم باشند و شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز هم در این میان تلاش دارد همگام با آحاد خیران، نقش آفرین عرصه های خیر و خداپسندانه باشد.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه اغلب زندانیان جرایم غیرعمد، افرادی آبرومند هستند که صرفا به دلیل محکومیت های مالی غیرکلاهبرداری و حوادث ناشی از تصادفات و سوانح کارگاهی و به علت استیصال در پرداخت مبلغ محکومیت ها در بند هستند، افزود: کمک به بازگشت شرافتمندانه این دسته از زندانیان به آغوش اجتماع وکانون گرم خانواده هایشان، اجر معنوی بسیار فراوان دارد.
جشن گلریزان امسال تبریز در ساعت ۲۲ روز پنجشنبه هفته جاری در محل تالار صدرا واقع در بلوار استاد شهریار، اول خیابان گلکار برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.