کد خبر : 3145
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 - 6:48

دکتر چمنی: روحیه و فرهنگ شهر نشینی گسترش چشمگیری داشته است

دکتر چمنی: روحیه و فرهنگ شهر نشینی گسترش چشمگیری داشته است

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز از گسترش روحیه و فرهنگ شهرنشینی به مدد اقدامات صورت گرفته توسط نهادهای فرهنگی شهر قدردانی نمود.

دکتر اسماعیل چمنی در حاشیه برگزاری جلسه شورای سازمان، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به فضای عمومی شهر تبریز اقدامات و برنامه های فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ شهرنشینی بسیار اثربخش و مثمرثمر بوده اند.
وی افزود: نهادهای فرهنگی شهر به خصوص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز نقش مهمی در گسترش و بسط فرهنگ شهرنشینی و معرفی ویژگیهای شهروندی داشته اند و نتایج بسیار چشمگیری از این تلاشهای حاصل شده است.
به گفته نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز، به همین جهت ضرورت توجه بیشتر به مسائل حوزه آموزشهای شهروندی برای اقشار مختلف شهر بیش از پیش نمایان می شود.
چمنی ابراز امیداوری نمود با استمرار عملکرد مطلوب و موثر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز شاهد گسترش فعالیتهای سازمان در حوزه مسائل شهری و شهرنشینی بوده و از این راهکار برای تبیین مسائل مهمی مانند بحران آب و دیگر آموزه های شهروندی بهره بگیریم.
گفتنی است سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از بدو تاسیس در جهت ایجاد فضای موثر فرهنگی و ارائه آموزشهای شهروندی به اقشار مختلف مردم با برگزاری برنامه های متنوع تلاش نموده است. برگزاری هشتمین جشنواره تابستانی تبریز نیز با همین محوریت صورت گرفته و تا پایان تابستان سال جاری در تمام نقاط شهر ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.