کد خبر : 3148
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تیر 1394 - 5:44

مشکلات کیوسکداران مطبوعاتی تبریز بررسی شد

مشکلات کیوسکداران مطبوعاتی تبریز بررسی شد

در راستای رسیدگی به مشکلات کیوسک داران مطبوعاتی مدیرعامل سازمان میادین شهرداری جلسه با کیوسکداران برگزار نمود.

 

به نقل ازسازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، جلسه ای به منظور تبادل نظر و همفکری و رسیدگی به مشکلات کیوسک داران مطبوعاتی در سازمان میادین برگزار گردید.

مهدی مهرداد در این جلسه ضمن تاکید بر اهمییت و جایگاه کیوسک های مطبوعاتی گفت: امروز مطبوعات به عنوان نماد توسعه یافتگی هر شهر به حساب می آید از این رو ساماندهی و قانونمند کردن کیوسک های مطبوعاتی در اولویت برنامه های سازمان میادین قرار دارد.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: با عنایت به اینکه کیوسکهای شهر در دید مستقیم شهروندان محترم قرار گرفته اند شایسته است کیوسکها از نظر زیبایی شهر و بصری مورد توجه قرار گرفته شود که این امر درطرح جایگزین کیوسکهای قدیمی با طرح های زیبا و مدرن مد نظر قرار گرفته است و امید می رود این طرح با مشارکت

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز در پایان گفت: بهره برداران کیوسک ها با حفظ و رعایت شعائر اسلامی – حقوق شهروندان محترم ، توسعه ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تکمیل گشته و شهر بزرگ تبریز علاوه بر زیبایی چهره شهر از زیبایی های معنوی نیز برخوردار گردد .

کیوسک داران مطبوعاتی نیز در این جلسه ضمن تشریح مسائل و مشکلات کیوسکهای مطبوعاتی در سطح شهر از زحمات و تلاشهای مستمر مدیر عامل سازمان تقدیر و تشکر ویژه ای نمودند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.