کد خبر : 3156
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تیر 1394 - 7:19

شمع‌گذاری دو تقاطع پروژه عظیم میدان آذربایجان آغاز شد

شمع‌گذاری دو تقاطع پروژه عظیم میدان آذربایجان آغاز شد

شهردار منطقه چهار تبریز از تداوم  عملیات عمرانی پروژه عظیم میدان بزرگ آذربایجان با مرتفع شدن مشکلات فنی و اجرایی خبر داد و گفت: هم‌اکنون عملیات شمع گذاری پل های مرتبط به تقاطع پاسداران و شهید بابایی پروژه در حال اجرا است.

 به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز ، قادر امامی شهردار منطقه ۴ با اعلام این خبر  یادآور شد: این میدان با مساحتی نزدیک به ۱۳.۵ هکتار، یکی از بزرگترین میادین کشور محسوب می گردد که سه شریان اصلی  ترافیک شهر، به آن متصل است و طبق برآوردهای اعلام شده، روزانه ۱۲هزار خودرو وارد محدوده این میدان می شود .
شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی های لازم و طبق برنامه پیش بینی شده عملیات اجرایی این پروژه بزرگ که با محوریت دسترسی به چهار مسیر بلوار شهید بابایی، اتوبان پاسداران، بلوار آذربایجان و بلوار ستارخان از طریق خطوط رفت و برگشت در حال اجراست ظرف ۲ سال پایان یافته و با اتمام آن  شاهد کاهش تصادفات ، بار ترافیکی ، تسهیل در امر تردد وسایل نقیله و ساماندهی این میدان بزرگ کلانشهر تبریز باشیم.
شهردار منطقه  گفت: اجرای یک طرح بزرگ عمرانی ترافیکی در این میدان، از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که شهرداری تبریز به این امر همت گماشت .
شهردار منطقه چهار به بیان مراحل طراحی این پروژه پرداخت و تصریح کرد:  مطالعات و بررسی های این طرح از اواسط سال گذشته آغار و در انتهای سال قطعی شد. تصویب آن نیز در اوایل امسال توسط شورای شهر صورت گرفت و در نهایت هم وارد فاز عملیاتی گردید .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.