کد خبر : 3160
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1394 - 6:27

«روز جهانی قدس» گردهمایی بیداری و ظلم‌ستیزی، در پشتیبانی از انتفاضه فلسطین

«روز جهانی قدس» گردهمایی بیداری و ظلم‌ستیزی، در پشتیبانی از انتفاضه فلسطین

  شهردار تبریز با صدرو پیامی، ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس، یادگار گران سنگ امام راحل (ره) را کوبنده‌ترین پاسخ به تریبون‌های خونین صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش آی نیوز، در پیام دکتر صادق نجفی، آمده است: یادگار گرانسنگ امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس»، مرزهای ایران اسلامی را درنوردیده و ملت‌های موحد و آزاده را در مقابل شبکه‌های جهانی ظلم و جور، بیدار ساخته است.
در ادامه این پیام با تاکید بر این‌که با مدد مشی روشنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز ارزش‌ها و آرمان‌های مترقی نظام اسلامی، در دل‌ جوانان اروپایی و آمریکایی، رخنه کرده‌است، خاطرنشان شده است: جهالت‌ها و جنایات ددمناشانه در منطقه و بلکه در جای‌جای جهان، ریشه در سرمایه‌گذاری‌های کلان نظامی، اقصادی و ضدفرهنگی صهیونیستی و پشتیبانی قدرت‌های جهانی از این رژیم منحوس و بی‌بنیاد دارد؛ اما باید اذعان داشت که دوران غفلت‌ها و انحراف‌ها دیگر سرآمده است.
شهردار تبریز در ادامه این پیام یادآور شده است: امروز به مدد انوار بیداری اسلامی، هدفگذاری‌های صهیونیستی، دیگر نمی تواند در مقابل تفکر آزاده‌خواهی ملت‌‌های موحد و به خصوص جوانان روشن‌ضمیر، ره به جایی ببرند.
وی همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس را گردهمایی بیداری، ظلم‌ستیزی و آزادمردی در سراسر جهان توصیف و خاطرنشان کرده است: این گردهمایی، مجموعه‌ای از خروش افراد از طیف‌های مختلف فکری و اجتماعی است که در یک کلام واحد، بیداری و ایستادگی را تنها راه نجات فلسطین عزیز، از چنگال خونین رژیم صهیونیستی، می‌دانند.
دکتر نجفی با اشاره این که راهپیمایی شهروندان تبریزی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با شور کم‌نظیر، تجلی خواهد داشت، آورده است: این خروش مشترک، قطعاً پشتیبان مستحکم انتفاضه بوده و تریبون‌های خونین صهیونیستی را متوجه این حقیقت برّان خواهد که قدس عزیز، تنها نبوده و تا پیروزی نهایی، هر روز، طیف گسترده‌‌تری از مبارزان مصمم و  جهادگر را در دامان خود می‌پروراند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.