کد خبر : 3161
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 5:33

سعید محدث: اراده‌ مدیریت‌عالی‌استان، می‌تواند ناجی فضای‌سبز کوی‌صفاری باشد

سعید محدث: اراده‌ مدیریت‌عالی‌استان، می‌تواند ناجی فضای‌سبز کوی‌صفاری باشد

عضو هیئت‌ رییسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: موضوع محوطه فضای سبز کوی صفاری، به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند شامل مرور زمان باشد.

به گزارش آی نیوز، سعید محدث در بازدید از محوطه فضای سبز کوی صفاری، با اظهار تاسف از وضعیت وضعیت نامساعد درختان این محوطه، تاکید کرد که این معضل باید اولویت‌بندی شده و در اسرع‌وقت مورد‌توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به تاکیدات استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص لزوم حساسیت در حوزه فضای سبز و همچنین تغییر کاربری عامدانه ۳۰۰ هکتار فضای سبز شهر تبریز در گذشته، گفت: فضای سبز کوی صفاری، از سوی مالک، در حال تغیر کاربری قهری است و با بی‌مهری‌هایی که در سال‌های اخیر، متوجه درختان شده، در آستانه نابودی تدریجی قرار گرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد:  با توجه به حساسیت استاندار محترم و دستور صریح ایشان در صیانت از فضای سبز و همچنین اعلام آمادگی شهرداری تبریز برای تملک این محوطه، قاعدتا نباید هیچ مانعی برای سامان‌دهی به این محوطه باشد.
محدث با بیان این‌که هر یک از درختان تنومند این محوطه، معادل چند درخت است، اظهار داشت: در اولویت اول باید نجات درختان تنومندی که چند سال است آبیاری نشده‌اند، مدنظر باشد.
وی تاکید کرد: در وهله دوم، اراده مدیریت عالی استان و هماهنگی‌‌های شهرداری و مالک، می‌تواند منجربه ایجاد پارک حاشیه‌ای زیبایی در این منطقه شهر شود.

تخریب فضای سبز تبریز

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.