کد خبر : 3195
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 5:23

کاهش اساسی هر گونه آفت و بیماری از درختان سطح تبریز

کاهش اساسی هر گونه آفت و بیماری از درختان سطح تبریز

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از کاهش اساسی هر گونه آفت در درختان سطح تبریز خبر داده و گفت: به جرات می توان گفت امسال هر گونه آفت در درختان ریشه کن شده و فقط ممکن است چند نمونه جزئی در برخی نقاط شهر دیده شود.

به گزارش آی نیوز، سازمان پارکها و فضای سبز شهردار تبریز، مهندس محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: سال گذشته برای نخستین بار سم پاشی زمستانه توسط سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در مناطق۱۰‌گانه تبریز انجام شد که در نتیجه آن امسال میزان آفت و بیماری در درختان به شدت کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه آفات و بیماری ها به نوعی تحت کنترل قرار گرفتند، افزود: در خصوص مبارزه و کنترل آفات و بیماری های درختان در سطح شهر اقدامات اساسی انجام یافته است.
حسن زاده ادامه داد: این سم پاشی  در دو مرحله مبارزه زمستانه و همچنین یکبار نیز در فصل بهار و تابستان ادامه یافت.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با تاکید بر اینکه امروز کمترین آسیب از بابت آفت و بیماری برای فضای سبز را شاهدیم، گفت: این اقدام پیشگیرانه در سطح وسیع و حجم عملیات سنگین توسط تمامی مناطق تبریز صورت گرفته است.
حسن زاده با اشاره به نحوه همکاری مجموعه سازمان پارکها و فضای سبز تبریز بت مناطق مختلف در این زمینه، اظهار داشت: این اقدام با رعایت موارد ایمنی و اصول فنی انجام شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.