کد خبر : 32039
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 15:36

خمس: روزی از تراکتور می‌روم که بد بازی کنیم/ خط بطلان بر شایعات

خمس: روزی از تراکتور می‌روم که بد بازی کنیم/ خط بطلان بر شایعات

پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور می‌گوید که تیمش را برای کسب سه امتیاز به زمین می‌فرستد.

به گزارش آی نیوز تراکتور که نیم فصل اول لیگ برتر را با رتبه ششم جدول به پایان رساند، در هفته شانزدهم میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود. پاکو خمس، امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف پیرامون این تیم پاسخ داد.

* نقطه قوت گل‌گهر را می‌دانم
خمس در ابتدا در خصوص در واکنش به این سوال که با توجه به اینکه تیم‌های امیر قلعه‌نویی از توپ های برگشتی خیلی خوب استفاده می‌کنند و یکی از مشکلات تراکتور نیز در قلب خط دفاعی این تیم است، آیا برای ضربه نخوردن از این موضوع برنامه‌ریزی خاصی کرده است، اظهار داشت: کار من این است. گل گهر را آنالیز کرده‌ام و نقطه قوتش را می‌دانم. آنها تیم کاملی هستند، اما برای رقابت با یک تیم باید نقطه قوت خود را به نقطه قوت تحمیل کنیم. باید در زمین برتری داشته باشیم و بازی خودمان را انجام بدهیم.

* روزی که تراکتور خوب بازی نکند، به اسپانیا می‌روم
او درباره اینکه آیا تراکتور فردا هجومی بازی خواهد کرد، گفت: روزی که ببینید تراکتور برای خوب فوتبال بازی کردن تلاش نمی‌کند، من در آن روز به اسپانیا خواهم رفت.

* دو بازیکن را در اختیار نداریم
سرمربی تراکتور درمورد آمادگی روحی، روانی و تاکتیکی بازیکنان این تیم برای دیدار فردا و غایبان این تیم مقابل گل‌گهر توضیح داد: از لحاظ روحی و روانی در شرایط خیلی خوبی قرار داریم زیرا بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و هر روز در تمرینات می‌بینیم بچه‌ها‌ از این لحاظ بهتر و قوی‌تر شده‌اند. برای بازی فردا محمد عباس زاده مصدوم و ریکاردو آلوز محروم است.

* نمی‌توانم در بین عموم درباره نقل و انتقالات صحبت کنم
خمس در پاسخ به سوالی که در خصوص نقل و انتقالات مطرح شد، عنوان کرد: من بابت سوالاتی که درباره نقل و انتقالات می‌پرسید، تشکر می‌کنم اما قبلا هم گفته‌ام که اینها موضوعاتی نیست که در عموم درباره آن بحث کنم. باشگاه کار خودش را می‌کند و خواهیم دید که چه بازیکنانی اضافه می‌شوند. باید ببینیم که باشگاه چطور نقل و انتقالات را پیش می‌رود.

* از یک بازیکن دیگر به جای آلوز استفاده می‌کنیم
او درباره غیبت ریکاردو آلوز و تاثیر آن بر روی موقعیت‌سازی تراکتور گفت: ریکاردو غایب است اما فکر من باید روی بازیکنانی که هستند متمرکز باشد، نه بازیکنانی که حضور ندارند. ریکاردو در این بازی نیست و ما سعی می‌کنیم از یک بازیکن دیگر در پست او استفاده کنیم و باید تلاش کنیم که کیفیت لازم را در آن پست داشته باشد و بتواند کمک کند.

* مسئولیت مصدومیت عباس‌زاده بر عهده کسی نیست
سرمربی تراکتور درباره مصدومیت محمد عباس‌زاده و اینکه آیا دلیل مصدومیت این بازیکن اشتباه پزشکی بوده است؟ توضیح داد: این مصدومیت‌ها طبیعی است و در فوتبال پیش می‌آید؛ باید ببینیم که چه زمانی می‌تواند برگردد ولی مسئولیت این اتفاق بر عهده کسی نیست؛ اتفاقاتی است که در فوتبال رخ می‌دهد. هنوز مدت زمان مصدومیت این بازیکن مشخص نیست.

* هیچ تیم کوچکی برای قهرمانی نمی‌جنگد
او در واکنش به اینکه جام حذفی یک مسیر کوتاه برای راه یافتن به آسیا بود اما تراکتور در این مسابقات حذف شد و حالا کسب سهمیه ممکن است فشار روی این تیم را بالا ببرد، گفت: از هر تیمی باید چیزی را انتظار داشته باشیم که بتواند به آن برسد. تراکتور در حال حاضر در لیگ در شرایط خوبی قرار دارد و باید ببینیم که تیم چطور تقویت می‌شود و تیم‌های رقیب چطور خودشان را تقویت می‌کنند و چه اتفاقاتی در نقل و انتقالات رخ می‌دهد. اما هیچوقت یک تیم کوچک را نمی‌بینید که برای قهرمانی بجنگد، چرا که برای آن بسته نشده است‌. باید برای هر تیمی در حدی که سرمایه‌گذاری کرده و تیم بسته و بازیکنانی که خریداری کرده و کیفیتی که دارد، هدف مشخص شود. من نمی‌گویم که تراکتور نمی‌تواند به رده‌های بالای جدول برسد اما باید ببینیم که چه اتفاقاتی در نقل و انتقالات رخ خواهد داد.

* وقتی خوشحالم که تیمم خوب بازی کند 
خمس در پاسخ به اینکه آیا با این شرایط کسب سهمیه او را راضی می‌کند یا خیر گفت: من وقتی راضی می‌شوم که تیمم خوب بازی کند. وقتی که تیمم خوب بازی کند من خوشحال هستم؛ این چیزی است که من می‌توانم روی آن کار کنم. اما یک مثال می‌زنم؛ در لیگ اسپانیا همه تیم‌ها دوست دارند که سهمیه چمپیونزلیگ بگیرند ولی معمولا همیشه فقط تعدادی تیم هستند که سهمیه می‌گیرند و این به این دلیل است که بازیکنان بهتری دارند، بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند، امکانات بهتری دارند، تیم پزشکی بهتری دارند. همه اینها باعث می‌شود که آن تیم‌ها این فشار را حس کنند که باید سهمیه بگیرند. اما ما باید ببینیم که در نقل و انتقالات چه اتفاقی رخ می‌دهد و همانطور که گفتم سایر تیم‌ها چطور خودشان را تقویت می‌کنند. ما فعلا نتوانسته‌ایم بازیکنی جذب کنیم اما هر چه در جدول بالاتر باشیم، از نظر من بهتر است و ما تلاش می‌کنیم که در جدول بالاتر برویم.

* برای اسدی ارزش قائلم چون بیشتر از همه تغییر کرده است
سرمربی تراکتور درباره تغییر پست رضا اسدی و اینکه آیا این بازیکن با بازگشت عباس‌زاده و خرید مهاجم خارجی، به پست تخصصی خودش برمی‌گردد یا خیر گفت: من خیلی از عملکرد اسدی راضی و خوشحال هستم؛ نه فقط به خاطر کارهایی که در زمین کرده، بلکه به خاطر تغییری که در خودش ایجاد کرده است. او بازیکنی است که بیشتر از همه تغییر کرده و من خیلی برای او ارزش قائلم، چون این تلاش را انجام داده که تغییر کند و برای همین هم در تیم هست. هیچ بازیکنی غیرقابل جایگزینی نیست اما زمانی که عباس‌زاده برگشت، باید با هم رقابت کنند. همینطور اگر بازیکن خارجی هم اضافه شود، باید رقابت کنند و این رقابت باعث می‌شود تیم هم بهتر شود و کیفیت تیم هم بالا برود.

* از نقاط ضعف گل‌گهر استفاده می‌کنیم
خمس درباره شناختی که از امیر قلعه‌نویی و سبک بازی تیم‌ او دارد، بیان کرد: ما گل‌گهر را آنالیز کرده‌ایم. تیم خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد و مربی آنها، تیم خیلی خوبی را تشکیل داده است. ما نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کرده‌ایم. تیم خطرناکی است اما قطعا نقاط ضعفی دارد که سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم.

خمز از تراکتور نمی رود

خمز از تراکتور نمیرود

خمز از تراکتور نمیرود  خمز از تراکتور نمیرود  خمز از تراکتور نمیرود  خمز از تراکتور نمیرود 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.