کد خبر : 32152
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 12:55

بهره‌برداری از فاز اول تملک پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب در ایام‌الله دهه‌فجر

بهره‌برداری از فاز اول تملک پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب در ایام‌الله دهه‌فجر

شهردار تبریز گفت: فاز اول تملک مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب با دو هزار میلیارد ریال اعتبار در ایام الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

یعقوب هوشیار در گفتگویی اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی امتداد ۴۵ متری انقلاب به پاسداران به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر در حال اجرا است که از مجموع ۳۵۰ واحد مسکونی در این مسیر، تاکنون نزدیک به ۱۰۰ واحد مسکونی توافق، تملک و تخریب شده و روند تملک دیگر املاک باقی مانده در دست اقدام است.

وی با اشاره به روند اجرای این پروژه اعلام کرد: در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه و مسیرگشایی معابر و بهبود شرایط ترافیکی شهری، تملک و آزادسازی پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب از آغاز سال‌جاری روند خوبی در پیش گرفته است.

هوشیار خاطرنشان کرد: تا امروز ۹۰ میلیارد تومان برای تملک ۹۱ مغازه و ملک در این پروژه هزینه شده است و تا پایان سال جاری نیز ۷۰۰ میلیارد تومان برای عرصه و اعیان مسیرگشایی انقلاب هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه مسیرگشایی امتداد ۴۵ متری انقلاب به پاسداران در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز آغاز به کار کرده و از مجموع ۳۳۰ واحد مسکونی در این مسیر، تاکنون ۱۰۰ واحد مسکونی توافق، تملک و تخریب شده است.

به گفته شهردار تبریز، فاز اول تملک پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب با دو هزار میلیارد ریال اعتبار در ایام الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این پروژه عظیم مسیرگشایی با همکاری مناطق ۱، ۲ و ۵ در حال انجام است و با اتمام هرچه سریع‌تر عملیات آزادسازی و تخریب املاک باقی مانده در مسیرگشایی‌های این منطقه، شاهد تسهیل تردد وسائل نقلیه و کاهش بار ترافیکی در این منطقه کم برخوردار خواهیم بود.

این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های مهم جهت ایجاد راه ارتباطی امتداد ۴۵ متری انقلاب به کوثر شرقی و کوثرشرقی به ترلان دره‌سی و اتوبان پاسداران است و نقش حیاتی و سازنده‌ای در کاهش ترافیک این بخش از شهر دارد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.