کد خبر : 3237
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 6:44

شهرک خبرنگاران با همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات ایجادمی شود

شهرک خبرنگاران با همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات ایجادمی شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شورا و شهرداری در ایجاد شهرک خبرنگاران مصمم هستند، گفت: این طرح امروز در صحن کمیسیون مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.

 اکرم حضرتی ظهر امروز بعد از جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه روز خبرنگار بر اساس این طرح، تمامی اعضای کمیسیون به اتفاق آراء هم نظر شدند طی مکاتبه‌ای با استاندار درد آشنای استان درخواست کنند تا با مساعدت مدیریت عالی استان و مسکن و شهرسازی، برای حل مشکل مسکن خبرنگاران و دفاتر مطبوعات و خبرگزاری‌ها از زمین‌های ملی برای این منظور در اختیار شهرداری قرار دهند و شهرداری با احداث شهرک ویژه خبرنگاران بتواند خدمات شایسته‌ای در راستای حل مشکل خبرنگاران به این قشر زحمتکش ارائه نماید.
 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی در عین حال از تشکل‌های مطبوعاتی استان خواست با همکاری معاونت فرهنگی در تحقق این امر مهم فرهنگی، شورا و شهرداری را یاری کنند.
 این گزارش حاکی است، تمام اعضای کمیسیون فرهنگی شورا در این جلسه در سخنانی با اعلام حمایت از قاطبه خبرنگاران استان، حمایت همه جانبه خود را از این طرح اعلام کرده و حمایت از خبرنگاران را حمایت از توسعه فرهنگی شهر دانستند.
در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا سعید محدث، حبیب شیری‌آذر، بهروز خاماچی و اصغر عابدزاده در حمایت از طرح فوق‌الذکر خواستار حمایت مجموعه شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه از خبرنگاران استان شدند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.