کد خبر : 3248
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 7:42

اختصاص ۸۰۰میلیون یورو فاینانس به طرح انتقال آب ارس به دشت تبریز

اختصاص ۸۰۰میلیون یورو فاینانس به طرح انتقال آب ارس به دشت تبریز

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سفر اخیر کاروان تدبیر امید به استان، وزارت نیرو مکلف شد که ۸۰۰ میلیون یورو، فاینانس طرح انتقال آب ارس به دشت تبریز را تامین کند که با توجه به نتیجه مذاکرات هسته ای، امیدواریم فاینانس های چینی به فاینانس اروپایی مبدل شود.

به گزارش آی نیوزبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی استان در سالجاری برای چندمین بار پیاپی به مدیران دستگاه های اجرایی دستور داد تا تمامی تلاش خود را در راستای واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی به کار گیرند.
وی افزود: تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام با اتکای صرف به منابع دولتی امکان پذیر نیست و باید با برگزاری همایش های متعددی، سرمایه گذاران داخلی و خارجی را با این پروژه ها آشنا کرده و در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین بودجه دولتی، آن ها را تکمیل کنیم.
 وی ادامه داد: یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران استانی، میزان واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی است.
استاندار آذربایجان شرقی خطاب به مدیران کل دستگاه های اجرایی گفت: تا پایان سالجاری باید بخش اعظمی از پروژه های نیمه تمام استان به بخش خصوصی واگذار شود.
جبارزاده به طرح انتقال آب ارس به دشت تبریز نیز اشاره کرد و گفت: وزارت نیرو پس از سفر اخیر کاروان تدبیر و امید به استان مکلف شده که ۸۰۰ میلیون یورو فاینانس را برای اجرای این پروژه عظیم تامین کند.
وی افزود: امیدواریم با توجه به نتیجه مذاکرات هسته ای، فایناتس های چینی نیز در اسرع وقت به فاینانس های اروپایی تبدیل شوند.
  وی در این جلسه بر ضرورت اطلاع رسانی و ارایه گزارش عملکرد توسط مدیران کل به  اصحاب رسانه تاکید و از زحمات علیرضا منادی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در طرح و تصویب انتقال آب ارس به دشت تبریز، تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.