کد خبر : 32651
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 14:15

دیدار هوایی استاندار با سرمربی تراکتور

دیدار هوایی استاندار با سرمربی تراکتور

عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی که در پرواز بازگشت اعضای تیم به تبریز حضور داشتند، در دیدار با پاکو خِمز بابت موفقیت‌های اخیر، از سرمربی تراکتور قدردانی کردند.

به گزارش آی نیوز ، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی و احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا زنوزی‌ مطلق، مالک باشگاه تراکتور، که در پرواز بازگشت اعضای تیم به تبریز حضور داشتند، در دیدار با پاکو خِمز ضمن تبریک کسب پیروزی ارزشمند بازی امروز مقابل تیم هوادار، بابت موفقیت‌های اخیر، از سرمربی تراکتور قدردانی کردند.

طی این دیدار عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، کسب نتایج مطلوب تیم فوتبال تراکتور را عامل ایجاد نشاط در جامعه قلمداد کرد و ضمن تشکر از مالک باشگاه و تلاش‌های اعضای تیم، خواستار تداوم روند پیروزی‌های اخیر شد و برای پاکو خِمز و تراکتور در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

همچنین احمد علیرضابیگی نیز خطاب به پاکو خِمز، تاثیر نتایج تراکتور در جامعه را فراتر از تصور عنوان کرد و بیان داشت: میلیون‌ها هوادار با این تیم زندگی می‌کنند و این امر مسؤولیت بزرگی را برای دست‌اندرکان این باشگاه مردمی ایجاد کرده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی روند نتیجه‌گیری تراکتور در فصل جاری را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: از حمایت‌های مهندس محمدرضا زنوزی مطلق به عنوان مالک باشگاه و تلاش‌های اعضای تیم تشکر و قدردانی می‌کنم و همچون همیشه در کنار این باشگاه هستیم.

پاکو خِمز نیز با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: خوشحالم که در باشگاه بزرگی همچون تراکتور حضور دارم . حمایت‌های کم‌نظیر مالک باشگاه از نظر شرایط و‌ امکانات مطلوبی که فراهم نموده‌اند، نقش بسزایی در کسب نتایج اخیر تیم داشته است.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه تمامی تلاش‌های اعضای تیم بر کسب نتایج خوب متمرکز است، اظهار داشت: به وضوح جایگاه و نقش هواداران در این تیم را احساس کرده‌ام و برای شادی آنان تلاش می‌کنیم.

خِمز در این دیدار از استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی جهت حضور در ورزشگاه طی بازی‌های خانگی تراکتور دعوت به عمل آورد و حضور آنان را عامل دلگرمی و موفقیت تراکتور دانست.

دیدار هوایی استاندار خمز

دیدار هوایی استاندار خمز

دیدار هوایی استاندار خمز

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.