کد خبر : 3267
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 5:54

ایجاد نشاط اجتماعی، رویکرد شهرداری تبریز

ایجاد نشاط اجتماعی، رویکرد شهرداری تبریز

 شهردار تبریز، شامگاه گذشته به صورت سرزده از جنگ شبانه هشتمین جشنواره تابستانی تبریز در پارک بزرگ ولیعصر تبریز دیدار کرد و از نزدیک در جریان برنامه فرهنگ این جشن قرار گرفت.

به گزارش آی نیوز ، کتر صادق نجفی که شامگاه گذشته به جنگ شبانه هشتمین جشنواره تابستانی تبریز رفته بود، با تشکر صمیمانه از عوامل برگزاری این جشن گفت: ایجاد نشاط اجتماعی، رویکرد شهرداری تبریز به عنوان نهاد متولی شهر است و باید این رویه تعمیم یابد.
وی اضافه کرد: شهرداری علاوه بر انجام پروژه های عمرانی و فنی در شهر، باید عهده دار مسایل فرهنگ شهروندان و نیز آموزش مسایل شهروندی باشد تا زمینه برای ارتقای فرهنگ شهر فراهم آید.
وی ادامه داد: همانگونه که مردم شاهد رشد و توسعه عمرانی شهر می باشند، باید از خدمات فرهنگی نیز بهره مند شوند تا یادآوری حقوق و قوانین شهروندی و نیز انتظاراتی که شهرداری از آنان به عنوان شهروندان این شهر دارد، فراهم آید.
دکتر نجفی با تشکر از متولیان برگزاری جشنواره تابستانی تبریز اظهار داشت: جنگ های شبانه باید رویکرد خود را به سمت مخاطبانی که در محلات کم برخوردار نیز حضور دارد، معطوف کند تا به تبع آن دامنه آموزش شهروندی برای کاستن از عوارض آسیب های اجتماعی و فرهنگی باشد.
جنگ تابستانی شبانه پارک ولیعصر تبریز، از جمله برنامه هایی است که در خلال هشتمین جشنواره تابستانی تبریز با حضور اقشار گسترده مردمی در شامگاه یکشنبه چهارم مردادماه برگزار شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.