کد خبر : 32670
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 18:34

برخی از وزرا با رئیس‌جمهور همراهی نمی‌کنند

برخی از وزرا با رئیس‌جمهور همراهی نمی‌کنند

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی از وزرا با رئیس‌جمهور همراهی نمی‌کنند و در این راستا بایستی رئیس‌جمهور وزیرانی که با دولت همراهی نمی‌کنند را جابه‌جا کند.

به گزارش آی نیوز ، احمد محرم‌زاده ظهر جمعه در هشتمین جشنواره غذاهای سنتی و سالم در روستای زنجیربلاغ با اشاره به این‌که مردم اهر و هریس همواره پشتیبان و حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: شهرستان‌های اهر و هریس از زمان انقلاب، دوران دفاع مقدس تابه‌حال شهید تقدیم کرده‌اند و این مهم نشان‌گر حمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب است. مردم ارسباران در انتخابات ریاست جمهوری از دولت انقلابی و جهادی رئیسی حمایت کردند و اکنون نیز انتظاراتی از دولت سیزدهم دارند.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: هیأت دولت و وزرا برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند، البته رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردمی که صاحب نظام و شهدا هستند ضروری است نباید فراموش کنیم که مردم ما در طول دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی کردند تا وجبی از خاک میهن به دست دشمن نیفتد. باید قدر چنین مردمی را دانست.

وی بابیان این‌که نیازها و درخواست‌های مردم نسبت به گذشته تفاوت کرده است، گفت: در عصر تکنولوژی، مردم درخواست دسترسی به اینترنت دارند، قطعاً نیازهای جوانان با جوانان نسل گذشته متفاوت است. در کنار این‌ها، مردم به خصوص جوانان از معیشت، بیکاری و گرانی‌ها گله‌مند هستند.

محرم‌زاده ادامه داد: مسائل اقتصادی و بیکاری جوانان فشار مضاعفی به مردم وارد می‌کند، این در حالی است که عمده مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌هایی است که بیگانگان و استعمارگران علیه ملت ایران اعمال کرده و چشم دیدن اقتدار، توسعه و امنیت ملت ایران را ندارند. ما در مقابل بیگانگان خواهیم ایستاد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهیم بود، از طرفی از مسئولان و دولت و مجلس انتظار داریم تا به مشکلات ما توجه کنند و تا جایی که ممکن است نیازهایمان را برطرف کنند.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: طی دیداری که با معاون وزیر جهاد کشاورزی داشتم، مشکلات حوزه کشاورزی اهر و هریس را مطرح کردم و قرار شد تا برای پیشبرد اهداف و توسعه بخش کشاورزی شهرستان‌های اهر و هریس اعتبارات آیت شهرستان‌ها ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: استانداری داریم که معلوم‌الحال و سردار اسلام است اما برای حل مشکلات مردم آذربایجان‌شرقی تلاش می‌کند، با این‌حال برای شهرستان اهر از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان اعتبار تخصیص ندادند و بنده در حضور معاون اول رئیس‌جمهور از این بابت اعتراض کرده‌ام و در نتیجه استاندار قول داده تا جبران کرده و اعتباراتی اختصاص دهد.

محرم‌زاده با انتقاد از عدم همراهی برخی اعضای هیأت دولت با رئیس‌جمهور ابراز داشت: متأسفانه برخی از وزرا با رئیس‌جمهور همراهی نمی‌کنند و در این راستا بایستی رئیس‌جمهور وزیرانی که با دولت همراهی نمی‌کند را جابه‌جا کند هرچند ما با دولت همکاری کرده و می‌کنیم و انتظار داریم دولت رئیسی قدم‌های استواری برای حل مشکلات مردم بردارد.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که مخالفان و عناصر معاند داخلی و جاسوسان برای تضعیف جمهوری اسلامی تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری نیروهای امنیتی یکی از جاسوسان بیگانگان شناسایی و اعدام شد، این افراد با همکاری دشمنان درصدد ضربه زدن به ملت و نظام جمهوری اسلامی را دارند اما کورخوانده‌اند این نظام و انقلاب پایدار و مقتدر خواهد ماند.

برخی از وزرا با

برخی از وزرا با

برخی از وزرا با

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.