کد خبر : 32907
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 10:28

مربیگری پاکو در تیم ملی فقط گمانه زنی است

مربیگری پاکو در تیم ملی فقط گمانه زنی است

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه پاکو خمز یکسال دیگر با باشگاه قرار دارد گفت: صحبتی در مورد سرمربیگری وی در تیم ملی با باشگاه نشده و همه اخبار منتشره گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

به گزارش آی نیوز به نقل از ایرنا ، هوشنگ نصیرزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمربیگری تیم ملی برای هر مربی افتخار بزرگی است اما تراکتور یک باشگاه خصوصی است و تحت فشار قرار نمی گیرد، اولویت اول خمز تراکتور و موفقیت این تیم در رقابت های لیگ برتر است.

وی با تکذیب هرگونه درخواست یا نامه فدراسیون به باشگاه برای سرمربیگری خمز در تیم ملی، گفت: تنها درخواستی که فدراسیون داشته از سوی کمیته آموزش بوده و آن هم در مورد برگزاری کلاس آموزشی مربیگری از سوی خمز برای مربیان ایرانی بوده است که باشگاه اعلام کرده حاضر است به شرط برگزاری این دوره در تبریز در تعطیلات عید نوروز با آن موافقت کند.

نصیرزاده گفت: البته دینکا آلن مربی دروازه بانان تیم نیز مدرس بین المللی بوده و قرار است دوره ای با مدرسی وی در کشور مولداوی برگزار شود و این نشانگر حضور کادر فنی با دانش و مجرب در تیم تراکتور است.
البته دینکا آلن مربی دروازه بانان تیم نیز مدرس بین المللی بوده و قرار است دوره ای با مدرسی وی در کشور مولداوی برگزار شود و این نشانگر حضور کادر فنی با دانش و مجرب در تیم تراکتور است.

وی اضافه کرد: هواداران خاطر جمع باشند که تراکتور برای این فصل و فصل های آینده برنامه دارد و تمدیدهایی نیز با مربیان و بازیکنان صورت گرفته که رسانه ای نمی کنیم البته برخی تمدیدها نیز در آینده انجام می شود.

مربیگری پاکو تیم ملی

مربیگری پاکو تیم ملی

مربیگری پاکو تیم ملی

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.