کد خبر : 33042
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 14:34

واکنش آل‌هاشم به پروژه مسمومیت دانش‌آموزان دختر

واکنش آل‌هاشم به پروژه مسمومیت دانش‌آموزان دختر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه‌ای سنگین خارجی خواهان القای نارضایتی بین مردم هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه‌ای سنگین خارجی خواهان القای نارضایتی بین مردم هستند و در این مسیر از کارگردانی پشت صحنه منافقین و‌ عناصر شکست خورده سیاسی استفاده کرده و تنش آفرینی رسانه‌ای حول محور مسمومیت دختران دانش آموز را صدچندان می‌کنند.

به گزارش آی نیوز ، حجت‌الاسللام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در ویژه برنامه گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در محل تالار معلم آموزش و پرورش استان اظهار کرد: دشمنان شکست خورده از بصیرت ملت بزرگ در جشن ۲۲ بهمن درصدد هستند شعله خاموش اغتشاشات اخیر را روشن نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه ای سنگین خارجی خواهان القای نارضایتی بین مردم هستند و در این مسیر از کارگردانی پشت صحنه منافقین و‌ عناصر شکست خورده سیاسی استفاده کرده و تنش آفرینی رسانه ای حول محور مسمومیت دختران دانش آموز را صدچندان می کنند.

وی ادامه داد: اتهام زنی بی‌مبنا به نظام در نقض حقوق زنان‌ و‌ دختران و تحریک فریب خوردگان برای اغتشاش با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس از دیگر توطئه های شوم استکبار است و می خواهند این تحریک تا چهارشنبه آخر سال ادامه دهند علیه نظامی که پیشتاز در احیای حقوق زنان و دختران بوده است.

امام جمعه تبریز گفت: هدف دشمن از غوغاسازی رسانه‌ای و همراهی عناصر مشکوک داخلی برای انتقام از دانش آموزان و خانواده های با بصیرت آنان است که عملکرد ملت آگاه، توطئه دشمن را ناکام گذاشت.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: همه ما جان فدای مردم عزیز خصوصا آینده سازان نظام اسلامی هستیم و برای رشد معنوی و مادی این نورچشمان عزیز از جان دریغ نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: خانواده ها نیز باید با درک عمیق از توطئه های دشمن و با شکیبایی و نجابت مثال زدنی دشمنان انقلاب را برای بار دیگر ناامید سازند.

آل هاشم در ادامه توصیه های خود به خانواده ها گفت: جوانان شما آینده ساز ایران اسلامی هستند که در همه عرصه ها برای کشور افتخار می آفرینند و در جواب این سخن که جوانان امروز دیگر جوانان دوران انقلابی و دفاع مقدس نیستند، گفت: از آن زمان تا کنون رویش های بسیاری داشتیم‌ که مدافعین حرم‌، شرکت های دانش بنیان و.. نمونه هایی از این هستند.

وی همچنین مسئوللن را از برخورد سلیقه ای با جوانان برحذر داشت و بر تحمل سلایق آنان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: نباید نیروی های جوان را به بهانه های واهی از دست بدهیم و از جرگه انقلاب و مسیر انقلابی جدا سازیم.

آل‌ هاشم پروژه مسمومیت

 آل‌ هاشم پروژه مسمومیت

آل‌ هاشم پروژه مسمومیت


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.