کد خبر : 33114
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اسفند 1401 - 20:10

تجمع معلمان مقابل دفتر نماینده تبریز

تجمع معلمان مقابل دفتر نماینده تبریز

جمعی از معلمان خرید خدماتی با حضور در مقابل دفتر علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار آی نیوز ، به گفته این معلمان علی رغم اینکه آنان از ده سال گذشته مشغول تعلیم و تربیت دانش آموزان بوده اند هنوز به صورت رسمی استخدام نشده و حق حقوق مکفی دریافت نمی کنند.

گفتنی است صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت به‌کارگیری معلم خرید خدمات در مدارس بعد از آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و اظهار کرد: طبق تبصره ۲۰ قانون بودجه هرگونه به کارگیری نیروی انسانی و تمدید قرارداد در قالب خرید خدمات آموزشی برای سال آتی مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی نخواهد بود لذا از این افراد خواهش می‌کنیم در آزمون استخدامی ۸ اردیبهشت شرکت کنند.

با توجه به مشغول بودن نیروهای خرید خدمات در کلاس‌های درس و مشغول بودن آن‌ها به امر مهم آموزش دانش آموزان ابتدایی چگونه می‌توانند در این فرصت کم یک و نیم ماهه خود را برای آزمون استخدامی آماده کنند؟
و اگر قرار بود که با آزمون استخدام شویم، چرا ۹ سال در مناطق مختلف کشور، از جمله مناطق حاشیه‌ای کار کردیم؛ و این همه رنج و مشقت را در حالی که نه حقوق خوبی دریافت می‌کردیم و نه از بیمه مناسبی بهره‌مند بودیم و نه امنیت شغلی داشتیم تحمل کردیم؛ در حالی که ساعت کار معلمان خرید خدمات با معلمان رسمی تفاوتی نمی‌کرد.
معلمان خرید خدماتی که به استناد شرکت در دوره‌های ضمن خدمت، شرکت در کارگاه‌ها و برخورداری از تجربه تدریس، از نیروهای پرتوان و زبده آموزش و پرورش به شمار می‌آیند.
در این شرایط، معلمان خرید خدمات از بی‌توجهی به جایگاه آموزشی و خدماتی خود در رنج هستند و جذب و استخدام در آموزش و پرورش را با توجه به رنج و مشکلاتی که در طول این سال‌ها داشته‌اند حق خود می‌دانند و خواستار اجرای کامل قانون نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ برای جذب و استخدام معلم‌های خرید خدمات می‌باشند.

تجمع معلمان نماینده تبریز

تجمع معلمان نماینده تبریز

تجمع معلمان نماینده تبریز

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.