کد خبر : 33130
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 8:04

خمس: تراکتور نباید در یادگار امام بازی کند

خمس: تراکتور نباید در یادگار امام بازی کند

پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور، می‌گوید حضور او در فصل آینده روی نیمکت تراکتور بستگی به شرایط دارد.

پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: بچه‌ها کاملا آماده‌اند و از اهمیت بازی فردا آگاهند. حریف ما تیم خوبی است و کم گل می‌خورد و روی ضربات ایستگاهی خطرناک است. بچه‌ها هیچوقت در زمین کم نگذاشتند و کارهایی که تمرین کردیم را انجام دادند. ما می‌رویم که یک نتیجه خوب بگیریم تا فاصله‌مان با مس رفسنجان زیاد شود و فاصله با تیم‌های بالاتر کم شود.

وی در مورد تفاوت رضا اسدی و محمد عباس‌زاده و ویژگی مهاجمان موردعلاقه‌اش عنوان کرد: ما سه فوروارد خوب داریم: پاکدل، عباس‌زاده و اسدی. هر تیمی آرزو دارد این بازیکنان را داشته باشد اما ما نمی‌توانیم آنها را همزمان بازی دهیم. وظیفه اصلی فورواردها گلزنی است، اما من فقط این را از آنها نمی‌خواهم. من می‌خواهم در پرس کمک کنند و من این ویژگی را هم لازم دارم.

او ادامه داد: عباس‌زاده در بازی قبلی خیلی خوب گلزنی کرد و من همیشه از او این را می‌خواهم. می‌خواهم از فرصتشان به خوبی استفاده کنند، مهم نیست چند دقیقه باشد. یک زمانی ممکن است از اول بازی کنند و زمانی دیگر ممکن است ۴۵ یا ۳۰ دقیقه.

خمس راجع به ناکامی ریکاردو آلوز در ارسال پاس گل در بازی‌های اخیر عنوان کرد: هر بازیکن کاری که من می‌گویم انجام می‌دهد. مثل اینکه انتظار داشته باشید همه بازیکنان همیشه گل بزنند. ما مهاجمانی داشتیم که ۷-۸ بازی گل نزدند. درست است ریکاردو آلوز پاس گل نداده اما در حال کمک به تیم و خط هافبک است. در بازی‌های بعدی پاس گل خواهد داد و فقط باید موقعیتش پیش بیاید. ما ظرفیت بالایی در گلزنی داریم و در همه بازی‌ها گل می‌زنیم و کاری که باید بکنیم این است که کمتر گل بخوریم. وقتی دو گل می‌زنیم، این دو گل باید برای این باشد که برنده شویم. ارزیابی ما از بازیکنان باید به خاطر کل کاری باشد که در زمین می‌کنند، نه فقط گلزنی و پاس گل.
۱۷۹۶۴۹۴

سرمربی تراکتور در خصوص سبک بازی تیمش اظهار داشت: این سوال را دیگر از من نپرسید چون ما همیشه هجومی خواهیم بود. ما همیشه یک‌جور بازی می‌کنیم. ما در تمرینات همیشه کاری ثابت را می‌کنیم، البته که حریف و نقاط ضعف و قوتش را در نظر می‌گیریم اما شکل بازی ما همیشه یک‌جور است. می‌خواهیم حفظ توپ داشته باشیم و توپ را به گردش در بیاوریم و موقعیت بسازیم و وقتی توپ را از دست می‌دهیم، پرس شدید کنیم و با فشار زیاد برویم روی حریف و در کمترین زمان ممکن توپ را بگیریم. ما این را همیشه انجام خواهیم داد.

پاکو راجع به ادامه حضور در تراکتور و بستن تیم برای قهرمانی گفت: مشخص نیست من سال بعد در تراکتور باشم یا نه. هنوز فرصت زیادی تا فصل بعد داریم. ابتدا باید میزان سرمایه‌گذاری باشگاه، وضعیت نیمکت، بازیکنان خروجی و ورودی مشخص شود و سپس هدف‌گذاری کنیم. هنوز زمان زیادی مانده و تمرکزم روی بازی‌های پیش رو است.

او درباره بازی در ورزشگاه یادگار توضیح داد: کیفیت زمین ورزشگاه یادگار امام طوری است که ما نمی‌توانیم سبک بازی خودمان را داشته باشیم. از نظر ورزشی و حرفه‌ای به نفع ما نیست که آنجا بازی کنیم. خیلی خوب است که تماشاگران را داشته باشیم، اما این زمین به ما کمک نخواهد کرد و مشکل‌ساز است. خیلی خوب بود که اگر هم طرفداران را داشته باشیم و هم زمین باکیفیتمان را. نظر ورزشی من این است که ما نباید در ورزشگاه یادگار بازی کنیم.

خمس در پاسخ به این سوال که چرا از شال قرمز استفاده نمی‌کند، گفت: کسی شال قرمز دارد به من بدهد؟ هر رنگ شالی دارم غیر از قرمز. البته الان دیگر خیلی هم سرد نیست که شال بیندازیم اما باشد… فردا یک کراوات قرمز می‌بندم!

خمس تراکتور نباید یادگار

خمس تراکتور نباید یادگار

خمس تراکتور نباید یادگار

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.