کد خبر : 33268
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 11:15

تبریز بهشت ماندگار، میزبان شادمانی شهروندان تبریزی

تبریز بهشت ماندگار، میزبان شادمانی شهروندان تبریزی

جشنواره نوروزی “تبریز؛ بهشت ماندگار”، با حضور گسترده شهروندان تبریزی در محوطه عمارت تاریخی ائل گلی با برگزاری مراسمی آغاز به کار نمود.

به گزارش آی نیوز ، با حضور شهروندان تبریزی، مهمانان، هنرمندان و اهالی فرهنگ و پیشکسوتان، جشنواره نوروزی تبریز، بهشت ماندگار در مجموعه تاریخی تفریحی ائل‌گلی تبریز آغاز به کار نمود.

معاون شهردار و رییس سازمان در آئین افتتاح جشنواره تبریز بهشت ماندگار، ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان نوروزی کهن‌شهر تبریز، اظهار داشت: جشنواره نوروزی امسال با عنوان “تبریز، بهشت ماندگار” فرصتی برای ایجاد نشاط و شادمانی و نیز معرفی هر چه بهتر تبریز عزیز در عرصه ها و حوزه های گوناگون برای شهروندان و گردشگران نوروزی در تمام نقاط شهر و عرصه های مختلف است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه این رویداد میزبان همه اقشار شهروندان نیز خواهد بود افزود: براساس برنامه از پیش تعیین شده، فرهنگسراها و بوستان‌های تبریز میزبان اجرای این برنامه ها خواهند بود و در ایام نوروز، در تمامی مناطق دهگانه شهر، برنامه هایی متناسب و متنوع برگزار می‌شوند.

وی با قدردانی از حسن توجه شهردار محترم و شورای اسلامی شهر تبریز برای حمایت از برنامه های نوروزی و ماه مبارک رمضان که در قالب برنامه های بایراملیق و افطارلیق برگزار می‌شوند، توجه به مصادیق فرهنگی، اجتماعی، دینی و خانوادگی را در این حوزه مد نظر قرار داد.

نصیربیگی با دعوت از عموم شهروندان و مهمانان بهاری برای حضور در این برنامه ها خاطر نشان کرد: امید است شهروندان با حضور در این برنامه، همدل و یاری رسان ما در اجرای برنامه های موثرتر و پرشور تر فرهنگی در سال جدید باشند.

گفتنی است این برنامه با هنرنمایی گروه‌های آیینی سنتی، عروسک‌های غول پیکر، موسیقی عاشیقی، تواشیح، نورافشانی و نمایش، تا پاسی از شب میزبان جمع پرشور شهروندان و مهمانان بود.

میزبان شادمانی شهروندان تبریزی

میزبان شادمانی شهروندان تبریزی ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.