کد خبر : 33314
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 11:51

آل‌هاشم : شعار سال در میدان عمل محقق می‌شود نه با شعار و بنر

آل‌هاشم : شعار سال در میدان عمل محقق می‌شود نه با شعار و بنر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: نامگذاری سال جدید نشان می‌دهد که مسأله اصلی کشور همچنان اقتصاد است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه نامگذاری سال جدید نشان می‌دهد که مسأله اصلی کشور همچنان اقتصاد است، گفت: مهار افسار گسیخته تورم برنامه‌ریزی می‌خواهد و ما از دستگاه‌های دولتی صرفا نصب بنر شعار سال را نمی‌خواهیم بلکه تحقق شعار سال در عمل را می‌خواهیم.
توصیه آل‌هاشم به دستگاه‌های دولتی: شعار سال در میدان عمل محقق می‌شود نه با شعار و بنر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تحول سنت الهی است و در زندگی بشر با تحول نباید سینه به سینه با او شد بلکه از او باید استقبال کرد تا به پیشرفت بیانجامد و جامعه را پیش ببرد، چراکه کارهای بزرگ از ایده‌پردازی انجام می‌گیرد و این کارها در اتاق بسته انجام نمی‌گیرد بلکه باید اندیشه‌های بزرگ باید در تماس باشد.

مراد دشمن از تحول نفی انقلاب و‌ نزدیک شدن به نظام سلطه است

وی با تاکید بر اینکه تحول یک عنوان عامی است و خیلی‌ها در دنیا در مورد ما حرف می‌زنند و‌ حرف از تحول می‌زنند، افزود: آن تحول مد نظر دشمن، تحول در اصل انقلاب و یا همان ارتجاع است و برگشت به عقب است در حالی که مراد ما از تحول، تحول برای تقویت انقلاب است و مراد دشمن از تحول نفی انقلاب و‌ نزدیک شدن به نظام سلطه است.

هدف رهبر انقلاب از تعیین شعار سال

آل‌هاشم با بیان اینکه امسال به تدبیر رهبر انقلاب به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، گفت: نامگذاری سال‌ها به یک شعار خاص در واقع افق و ترسیم مسیر پیشروی کشور است؛ تعیین شعار سال با دو منظور مطرح می‌شود که یکی جهت‌دهی به مسؤولان و دیگری توجه افکار عمومی است.

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه نامگذاری سال جدید نشان می‌دهد که مسأله اصلی کشور همچنان اقتصاد است، توضیح داد: مهار افسار گسیخته تورم برنامه‌ریزی می‌خواهد و در اینجا نخبگان برای کمک به دستگاه‌های دولتی وظیفه دارند و همچنین ما از دستگاه‌های دولتی صرفا نصب بنر شعار سال را نمی‌خواهیم بلکه تحقق شعار سال در عمل را می‌خواهیم.

با تاکید براینکه قصد دشمن بر ناامیدی مردم این متذکر شد: برای مقابله با دشمن باید امیدآفرینی کنیم، بنابراین وظیفه ما امید دادن به مردم است تا به هدف برسیم، کسی که انتظار فرج سر لوحه زندگی او است یأس برای او بی‌معنا بوده و سرنوشت ظالمان نابودی است.

شعار سال میدان عمل

شعار سال میدان عمل

شعار سال میدان عمل

شعار سال میدان عمل ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.