کد خبر : 33366
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1402 - 10:10

آخرین وضعیت مصدومان زلزله خوی

آخرین وضعیت مصدومان زلزله خوی

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی از زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر حوالی خوی صبح امروز خبر داد و گفت: صبح امروز ۸۲ نفر در شهرستان‌های سلماس و خوی به اورژانس مراجعه کردند که بسیاری آنها ترخیص شدند.

آی نیوز ، امیر عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر حوالی خوی صبح امروز خبر داد و گفت: زلزله ای به بزرگی ۵.۶ در مقیاس ریشتر در ۱۹ کیلومتری خوی، ۲۴ کیلومتری سلماس و ۲۹ کیلومتری تازه شهر، آذربایجان‌غربی در عمق ۸ کیلومتری سطح زمین، ساعت ۰۶:۴۶:۵۴ امروز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۵۸ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند. گفتنی است ۵ واحد مسکونی روستایی نیز در این شهرستان دچار خسارت شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر ۷ نفر هم در حال درمان هستند (که بخاطر جراحت سطحی دست و پا و…) تا چند ساعت دیگر ترخیص می‌شوند.

وی افزود: در خوی هم ۱۲ نفر مصدوم شدند که ۷ نفر ترخیص شده و ۵ نفر هم تحت درمان هستند.

جعفری خاطرنشان کرد: زمین لرزه صبح امروز در خوی خسارت چندانی در پی نداشت و یک خانه روستایی در سلماس تخریب و دیوار برخی خانه‌های روستایی دچار ترک‌خوردگی شده است.

خاطرنشان می‌شود همه راه‌های ارتباطی باز بوده و آب و برق و گاز منطقه وصل است.

وضعیت مصدومان زلزله خوی

وضعیت مصدومان زلزله خوی

وضعیت مصدومان زلزله خوی

وضعیت مصدومان زلزله خوی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.