کد خبر : 33369
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1402 - 11:18

کشف محموله بزرگ شیشه در مهاباد

کشف محموله بزرگ شیشه در مهاباد

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف بیش از ۳۴۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در مهاباد با اشراف اطلاعاتی پلیس، خبر داد.

به گزارش آی نیوز ، سردار رحیم جهانبخش اظهارداشت: مأموران انتظامی شهرستان “مهاباد” در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق مواد مخدردر خصوص انتقال محموله مواد مخدر با یک دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروی متهمان حین ورود به شهرستان “مهاباد”؛ مقدار ۳۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا سه متهم دستگیر و ۲ دستگاه خوردو (سمند و کامیون) توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جهانبخش در پایان با تقدیر از همکاری‌های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

کشف محموله بزرگ شیشه

کشف محموله بزرگ شیشه

کشف محموله بزرگ شیشه

کشف محموله بزرگ شیشه


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.