کد خبر : 3339
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 7:38

بیانیه هواداران ماشین: اقدامات دکتر نجفی در تاریخ فوتبال تبریز ثبت خواهد شد

بیانیه هواداران ماشین: اقدامات دکتر نجفی در تاریخ فوتبال تبریز ثبت خواهد شد

هواداران قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز با صدور بیانیه ای از اقدامات شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر، شورای سازمان ورزش و استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز و کلیه مسئولان ورزشی و سیاسی استان آذربایجان شرقی تقدیر کردند.

 

 

در ادامه این بیانیه آمده است: دکتر صادق نجفی در طول دوران مدیریتی خود همواره نشان داده است که در راستای آرمانهای نظام مقدس اسلامی جایگاه خاصی به ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و فرزندان تبریز بزرگ قائل بوده است. این مدیر خوش فکر همواره در طول سالیان گذشته از حامیان اصلی فوتبال استان بوده اند.

 

هواداران ماشین سازی همواره قدردان تلاشها و تصمیمات مدیریتی و دور اندیشانه آن مدیر فعال و پرتلاش هستند و یقین دارند که تصمیمات و اقدامات درخشان این بزرگمرد در تاریخ فوتبال تبریز، آذربایجان و کل کشور عزیزمان ثبت و ماندگار خواهد بود.

 

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: الحق و انصاف نباید از کنار تصمیمات کلان، اقدامات، حمایت ها و سیاستگذاری های استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز، رئیس ، نائب رئیس، و کلیه اعضای شورای اسلامی شهر به سادگی عبور کرد. تصمیم شورا در احیا باشگاه با سابقه و پر هوادار ماشین سازی تبریز به عنوان مکتب فوتبال تبریز که صدها بازیکن بزرگ را در دامان خود پرورانده هیچگاه از اذهان هواداران و قاطبه فوتبال دوستان تبریزی پاک نخواهد شد و مطمئنیم آینده گان به نیکی از این بزرگمردان یاد خواهند نمود.

 

در قسمت پایانی بیانیه هواداران ماشین سازی تبریز آمده است: امسال فصل نوینی و برگ زرین دیگری در تاریخ فوتبال تبریز گشوده خواهد شد و با تمهیدات شهردار خوش فکر، اعضای شورا متعهد، مدیران و مسئولان دلسوز تیم سبزپوش تبریز برای صعود به سطح اول فوتبال کشور قدم در راه خواهد گذاشت.

 

هواداران سبزقباهای تبریز در پایان این بیانیه اعلام کرده اند: هواداران و عاشقان تیم سبزپوش تبریز با داشتن کوله بار تجربه ۵۰ ساله در هواداری پاک از تیم شهرشان مظهر و نمونه ورزشدوستان واقعی هستند و همواره بدور از حواشی غیر مربوط با امور ورزشی به حمایت از تیم ماشین اقدام می نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.