کد خبر : 33421
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 9:32

برگزاری تور رایگان اردبیل‌ گردی ویژه گردشگران و شهروندان

برگزاری تور رایگان اردبیل‌ گردی ویژه گردشگران و شهروندان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از اجرای طرح تور اردبیل‌گردی ویژه میهمانان، گردشگران و شهروندان شهر اردبیل در ایام عید نوروز خبر داد.

به گزارش آی نیوز ، اباصلت ابراهیمی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام عید نوروز، تور رایگان اردبیل‌گردی ویژه میهمانان، گردشگران و شهروندان شهر اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: تور اردبیل‌گردی از ۶ الی ۱۰ فروردین ماه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اردبیل اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل عنوان کرد: اماکن تاریخی، اماکن مذهبی و بازارهای تاریخ و موزه‌ها از جمله مکان‌هایی است که مسافران و گردشگران می‌توانند به‌همراه تور از این مکان‌ها بازدید کنند.

ابراهیمی همچنین به برگزاری جشن ویژه عید نوروز با عنوان «بهار در بهار» اشاره کرد و گفت: این جشن از ششم تا دهم فروردین بعد از افطار ساعت ۱۹ در سالن خطایی مجموعه شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت حضور و شرکت در جشن ویژه نوروز، تصریج کرد: برنامه‌های مختلف هنری و شاد به‌همراه اجرای موسیقی و مسابقات از جمله آیتم‌های این جشن است.

تور رایگان اردبیل‌ گردی

تور رایگان اردبیل‌ گردی

تور رایگان اردبیل‌ گردی

اباصلت ابراهیمی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام عید نوروز، تور رایگان اردبیل‌گردی ویژه میهمانان، گردشگران و شهروندان شهر اردبیل برگزار می‌شود. وی افزود: تور اردبیل‌گردی از ۶ الی ۱۰ فروردین ماه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اردبیل اجرا می‌شود. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل عنوان کرد: اماکن تاریخی، اماکن مذهبی و بازارهای تاریخ و موزه‌ها از جمله مکان‌هایی است که مسافران و گردشگران می‌توانند به‌همراه تور از این مکان‌ها بازدید کنند. ابراهیمی همچنین به برگزاری جشن ویژه عید نوروز با عنوان «بهار در بهار» اشاره کرد و گفت: این جشن از ششم تا دهم فروردین بعد از افطار ساعت ۱۹ در سالن خطایی مجموعه شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد. وی ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت حضور و شرکت در جشن ویژه نوروز، تصریج کرد: برنامه‌های مختلف هنری و شاد ه‌همراه اجرای موسیقی و مسابقات از جمله آیتم‌های این جشن است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.