کد خبر : 33424
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1402 - 9:36

رشد ۶۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

رشد ۶۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از رشد ۶۳ درصدی تردد درمبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش آی نیوز ، کلیم‌اله وثوقی اظهار کرد: از زمان آغاز طرح نوروزی راهداری یعنی از مورخ ۲۴ اسفند تا ۵ فروردین ماه، ۶۷۷ هزار تردد درمبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۳۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و ۳۱۴ هزار تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است؛ افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۴۱۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده بود امسال افزایش ۶۳ درصدی را شاهد هستیم.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل ادامه داد: در مدت یاد شده ۱۲۲ هزار و ۳۵۲ تردد در محور اردبیل- سرچم، ۱۳۵هزار و۸۳۳ تردد در محور نیر- سراب، ۵۷ هزار و ۳۵۵ تردد در محور اصلاندوز- کلیبر، ۲۵۴ هزار و ۵۷۵ تردد در محور اردبیل- آستارا، ۳۷ هزار و ۶۱۵ تردد در محور خلخال- اسالم و ۶۹ هزار و ۲۵۵ تردد نیز در محور مشکین‌شهر- اهر ثبت شده است.

وثوقی فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

وی همچنین از جابه‌جایی ۳۶هزار و ۳۰۷ نفر مسافر توسط ناوگان‌های مختلف از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور خبرداد و اذعان داشت: این میزان جابه‌جایی سفر در قالب ۶ هزار و ۴۸۰ سفر انجام شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل به افزایش ۵ درصدی جابه‌جایی مسافر در استان اردبیل اشاره و اضافه کرد: بیش از ۲ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل ائم از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران هستند.

وثوقی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خودرا نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

رشد ۶۳ درصدی تردد

رشد ۶۳ درصدی تردد

رشد ۶۳ درصدی تردد


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.