کد خبر : 33494
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 12:51

برنامه جدید پنج ساله شهرداری تبریز تدوین شود

برنامه جدید پنج ساله شهرداری تبریز تدوین شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تدوین برنامه پنج ساله جدید شهرداری تبریز مسئله مهمی است که امسال باید مد نظر قرار گیرد.

علی نوای باغبان صبح امروز در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه برنامه پنج‌ساله قبلی شهرداری در حال اتمام است، اظهار کرد: خوشبختانه چشم انداز کلی برنامه شهرداری کار شده و تنها نیازمند به‌روزرسانی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نباید سال آینده را بدون برنامه آغاز کنیم، افزود: شهرداری و کمیسیون‌های شورا در تدوین برنامه نقش دارند و باید امسال هم‌اندیشی لازم برای این کار صورت گیرد.

باغبان بر ضرورت برقراری دیپلماسی و پیگیری مسائل از طریق وزارتخانه‌ها تاکید کرد و گفت: سهم‌هایی همچون فاینانس، اتوبوس و مترو و مسکن و حاشیه‌نشینی از طریق وزارت‌خانه‌های کشور، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: تحقق بیش از صد در صدی بودجه شهرداری موضوع مهمی است که از طرف شورا قدردانی می‌کنم و گام بلند شهرداری در سال جاری را نیز به فال نیک می‌گیریم. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.