کد خبر : 33509
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 12:33

طراحی رویکرد جدید سرمایه گذاری با ایجاد حساب ذخیره شهرداری تبریز

طراحی رویکرد جدید سرمایه گذاری با ایجاد حساب ذخیره شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری از دیدگاه و نظر تخصصی کارشناسان حوزه سرمایه گذاری استقبال می کند.

یعقوب هوشیار در جلسه هیات عالی سرمایه گذاری که با حضور اعضا و کارشناسان کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار برگزار شد با اشاره به نام گذاری شنبه های سرمایه گذاری در سال جاری گفت: امسال شهرداری تبریز به صورت جدی و با رویکردی جدید به پروژه های سرمایه گذاری شهری ورود کرده است.

وی افزود: روش های جدید و بروز امروزه ضرورت سمت و سوی سرمایه گذاری است.

شهردار تبریز افزود: شکل گیری سازمان سرمایه گذاری با تغییر رویکرد و توجه به امر تامین مالی و بازار سرمایه بجای نگاه صرف در موضوع زمین و مشارکت از موضوعات مورد نظر است.

هوشیار ادامه داد: امسال با توجه ویژه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری ظرفیت مالی جدید تحت عنوان حساب ذخیره سرمایه گذاری ایجاد شده است تا از این طریق با تجمیع ۳ درصد از درآمدهای شهرداری ورود به سرمایه گذاری در حوزه بازار سرمایه و دیگر روش های نوین سرمایه گذاری، فراهم شود.

شهردار تبریز در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ اشاره کرد و افزود: تحرک و تحول در حوزه سرمایه گذاری با ورود سرمایه گذاران امکان پذیر است و نگاه ما در برگزاری این همایش صرف مدیریت شهری نبوده و فضا را برای اتاق بازرگانی، صنایع، منطقه آزاد و دیگر نهادهای دخیل آماده می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باورمان بر این است که اگر سرمایه گذاری بخش خصوصی نباشد با وضعیت کنونی راه بجایی نخواهیم برد و تنها با اصلاح دیدگاه ها، رویکرد ها و رویدادهای جدید می توان ظرفیت های مناسبی برای تبریز و آینده آن ترسیم کرد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.