کد خبر : 33513
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 12:47

ثبت نام دوره مفاهیم پایه ریاضی (I-Maths) در فرهنگسرای الغدیر

ثبت نام دوره مفاهیم پایه ریاضی (I-Maths) در فرهنگسرای الغدیر

دوره‌های آموزش مفاهیم پایه ریاضی به کودکان با استفاده از بازی، داستان، شعر و فعالیت‌های متنوع خلاقانه در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.

 در راستای ارتقاء و تقویت مهارت‌های پایه مانند مشاهده کردن، فکر کردن، استدلال، برداشتن موانع خلاقیت و… بر پایه بازی و سرگرمی فرهنگسرای الغدیر دوره آموزشی مفاهیم پایه ریاضی (I-Maths) ) برای کودکان ۳ تا ۷ سال را برگزار می‌کند.

در این دوره‌های آموزشی دانش آموزان بر اساس سن تفکیک شده و در دو گروه در کلاس مخصوص به خود بدون نیاز به تمرین در منزل آموزش خواهند دید.

آی مت سیستم آموزشی بین المللی آموزش مفاهیم پایه ریاضی است که در آن مفاهیم پایه طبقه بندی شده ریاضی از طریق بازی و بصورت عملی و جذاب به کودکان آموزش داده می شود.

کودکان با حضور در این دوره آموزشی یاد می‌گیرند تا از استعدادهای حسی خود برای شناخت، مشاهده و حفظ مفاهیم استفاده کنند و سپس از طریق تفکر عقلانی، توانایی تصمیم گیری پیدا کرده و از آن طریق توانایی حل مشکلات را بدست آورند.

برنامه i-Maths نه تنها کودکان را برای متعالی بودن در تحصیلات آتی تربیت می کنند، بلکه موجب می‌شود کودک کاربرد ریاضیات را خارج از چهاردیواری کلاس و در لحظه در همان محیط و با تجربه ای ملموس درک کنند.

کلاس‌های آی مت بخشی از مجموعه کلاس‌های آموزشی برگزار شده برای کودکان در فرهنگسرای الغدیر است و علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره و دیگر دوره‌های آموزشی این مجموعه فرهنگی آموزشی می‌توانند به واحد آموزش‌های شهروندی فرهنگسرای الغدیر به آدرس بلوار ستارخان، خیابان شهید قره باغی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۳۲۶۷۰۷۰۷ تماس حاصل کنند. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.