کد خبر : 33539
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402 - 12:36

عملیات ساخت ۲۵ سالن ورزشی آغاز می‌شود

عملیات ساخت ۲۵ سالن ورزشی آغاز می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز از آغاز ساخت ۲۵ سالن ورزشی پس از تایید مراحل طراحی خبر داد.

این جلسه با حضور اعضای کمیته فنی شهرداری تبریز، رییس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز،مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان، مدیرعامل سازمان عمران و مشاورین طرح با محوریت بررسی طرح احداث ۲۵ سالن ورزشی چند منظوره و فرهنگسراهای جانبی و طرح تبادل ارس برگزار شد.

سامان احمدزاده با اشاره به کثرت پروژه های بودجه مصوب سال جاری به لزوم تشکیل منظم و به موقع جلسات کمیته فنی در راستای هماهنگی و همفکری و سرعت بخشیدن به پروژه ها تاکید کرد.

احمدزاده در ادامه با اشاره به نگاه ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نسبت به حوزه ورزش اضافه کرد: توجه به ورزش جوانان و شناسایی استعدادهای ورزشی خصوصا در بین نوجوانان وجوانان ضرورت و لزوم احداث چنین سالن های ورزشی را چندین برابر می کند که در همین راستا احداث ۲۵ سالن ورزشی در مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز در آستانه شروع است.

وی همچنین در خصوص طرح اجرای سالن های ورزشی به مواردی از قبیل عایق بندی پروژه، توجه مسائل اجرایی جهت استفاده از این سالن ها در مواقع بحران، مد نظر قرار دادن موارد مرتبط با نگهداری پروژه، سرعت و هزینه اجرای پروژه و متناسب بودن با اقلیم آب و هوایی شهر تبریز تاکید کرد.

وی در خصوص پروژه تبادل ارس نیز گفت: با اجرای این پروژه که یکی از پروژه های کلان شهر تبریز در آینده محسوب می شود رینگ شمالی تبریز تکمیل و از پتانسیل های اتوبان شمال غربی تبریز به نحواحسن استفاده خواهد شد و با توجه به مصوب بودن پروژه مذکور در طرح تفضیلی قسمتی از اجرای پروژه یاد شده جزو برنامه های عملیاتی شهرداری تبریز در سال جاری خواهد بود. ()

برچسب ها : ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.