کد خبر : 33554
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 - 12:06

ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم برخودار با بهره برداری از پروژه‌های مسیرگشایی

ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم برخودار با بهره برداری از پروژه‌های مسیرگشایی

بازدید شهردار تبریز از پروژه های عمرانی در حال احداث

شهردار تبریز گفت:ساماندهی بافت ناکارآمد شهری و ایجاد ارزش افزوده در کنار بازگشایی معابر و تسهیل تردد از مهم ترین رسالت متصور برای پروژه های مسیرگشایی است.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت مسیرگشایی علی بقال اظهار کرد: تاکید ما شتاب گرفتن و اتمام مسیرگشایی های موجود در شهر است که با همدلی شورای اسلامی و شهرداری، تامین مالی این پروژه ها در اسرع وقت انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برآورد بودجه‌ای پروژه مسیرگشایی علی‌بقال ۱۵ میلیارد تومان بود که با افزایش دو برابر اعتبار، تملکات واقع در این مسیر پایان یافته است، افزود: علی بقال یکی از پروژه‌های اساسی مناطق کم برخوردار منطقه ۱۰ است که سال‌های متمادی بلاتکلیف مانده و مورد غفلت واقع شده بود.

شهردار تبریز گفت: با تلاش بی وقفه شبانه روزی همکاران، عملیات اجرای خاکبرداری، جدول گذاری و جمع آوری تاسیسات شهری پروژه در حال انجام است.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه ۲۴ متری علی بقال یکی از مهمترین و اصلی ترین پروژه های مسیرگشایی تبریز است، تصریح کرد: این مسیرگشایی با طول ۳۳۰ متر، شاهد اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری از جمله پروژه هایی شهری است که ارزش افزوده قابل توجهی به این منطقه کم برخوردار به ارمغان می آورد.

هوشیار با اشاره به اینکه مسیر ۲۴ متری علی بقال جزو مسیرهای طرح تفصیلی تبریز است، خاطرنشان کرد: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تکمیل و بهره‌برداری از این مسیر شاهد ایجاد ارزش افزوده در املاک این منطقه خواهیم بود.

شهردار تبریز در پایان یادآور شد: ساماندهی بافت ناکارآمد شهری و ایجاد ارزش افزوده در مناطق کم‌برخودار علاوه بر گره گشایی ترافیکی، مهم ترین رسالت پروژه های مسیرگشایی است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.