کد خبر : 33587
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 21:59

شباهت‌های واسیلی قوجا و پاکو خمز

شباهت‌های واسیلی قوجا و پاکو خمز

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: خمز از لحاظ نظم و دیسیپلین دقیقا یادآور واسیلی گوجا است.

آی نیوز ؛ اکبر ذوالمجیدیان اظهار داشت: تمرینات روز گذشته تیم تراکتور با اینکه تمرین سنگینی بود اما در فضای نشاط‌آور و پرانرژی برگزار شد و تمرینات “خمز” به هیچ عنوان خسته‌کننده نمی‌باشد.

وی در مورد اینکه سخت‌گیری خمز در تمرینات بعد از تعطیلی گفت: مربی همانند “پاکو خمز” برای هر تمرینش برنامه داشته و اگر بازیکنی در تمرین حضور نداشته باشد برنامه‌هایش برهم خواهد خورد و طبیعی است که در این مورد حساس باشد.

بازیکن سابق تیم تراکتور افزود: یادم می‌آید “واسیلی گوجا” هم دقیقا این روزی نظم و انضباط بسیار حساس بود و یک خاطره جالب از وی نقل می‌کنم.

مدیر تیم تراکتور تصریح کرد: در سال‌های اول حضور “واسیلی گوجا” در تیم تراکتور از لحاظ مدافع به شدت در مضیقه بودیم و شیخ‌لاری که یک هافبک هجومی بود را “واسیلی” به پست دفاع آخر منتقل کرده بود. در آن زمان غلامرضا امینی از بهترین مدافعان ایران و تبریز بود و مذاکرات برای پیوستن وی به تیم تراکتور صورت و امینی در آستانه تراکتوری شدن بود. اما امینی برای پیوستن به تیم تراکتور یک شرط داشت که ۳ روز هفته در تمرینات حضور داشته باشد. آن زمان اکثر تیم‌های ایران حتی استقلال و پرسپولیس هم در هفته ۳ جلسه تمرین می‌کردند و ما نیز قبل از حضور واسیلی در تراکتور همین شرایط را داشتیم.

وی یادآور شد: “واسیلی” با اینکه به شدت از لحاظ دفاع تحت فشار بود شرط امینی را قبول نکرد و گفت، من بازیکنی می‌خواهم که در هر روز در تمرینات تیم حضور داشته باشد.

واسیلی قوجا پاکو خمز

واسیلی قوجا پاکو خمز

واسیلی قوجا پاکو خمز

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.