کد خبر : 33623
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 13:49

حل معضل سد معبر اولویتی دائمی برای خدمات شهری است

حل معضل سد معبر اولویتی دائمی برای خدمات شهری است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز حل معضل سد معبر را اولویتی دائمی برای معاونت های خدمات شهری مناطق دهگانه تبریز دانست.

مهندس جواد صدیقی در جلسه بررسی چالش ها و مسائل حوزه محیط زیست و خدمات شهری منطقه یک تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت:  رفع سد معبر مغازه ای، طبق ها و خودرویی اولویتی اساسی برای خدمات شهری است که با همت نیروهای خدمات شهری مناطق باید به سرانجام برسد و ستاد خدمات شهری مرکز نیز با تمام توان با مناطق همراهی می کند.

صدیقی در ادامه با اشاره به اینکه تبریز به عنوان شهری بدون متکدی و معتاد متجاهر مشهور بوده است اظهار داشت: جمع آوری تکدی گری و معتاد متجاهر در سطح شهر توسط مناطق همانند گذشته باید با جدیت مورد توجه باشد. وجود متکدی و همچنین معتاد متجاهر در سطح شهر شایسته شهری همچون تبریز نیست.

وی افزود: پاکسازی رفوژ ها با رعایت تمامی جوانب، پاکسازی و توجه ویژه به مهرانه رود در حوزه استحفاظی منطقه و توجه روزانه به وضعیت زیر پل ها در میدان چایی، سمپاشی درختان با پهباد از مسائلی است که باید در دستور کار نیروها قرار گیرد.

مهندس صدیقی در ادامه با تاکید بر راه اندازی کامل کارگاه مدرن محلول سازی در منطقه گفت: خوشبختانه با اعلام مسئولان منطقه عملیات راه اندازی دستگاه محلول ساز منطقه به اتمام رسیده است و در حال حاضر در مرحله تست و اتصال خروجی محلول ساز به مخازن هستیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز  در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه اکیپ تشخیص مزاحمت منطقه باید با لباس فرم دوربین دار در سطح منطقه فعال باشد، افزود: ثبت، مستند سازی و ارسال تخلفات سد معبر مغازه ای به صورت مکانیزه می توانند به صورت پایلوت در این منطقه اجرا شود همانند مشهد نیروهای موتورسوار تشخیص مزاحمت با تجهیز به دوربین یقه ای و ثبت تخلفات در کمترین زمان باعث رفع معضل سد معبر مغازه ای شوند.

سومین قرار خدمت در سال جدید در راستای چهارمین دور قرار خدمت شهرداری تبریز این هفته در شهرداری منطقه یک تبریز برگزار خواهد شد. در هفته های گذشته نیز قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۷ و ۲ تبریز برگزار و مسائل و مشکلات حوزه های مختلف این مناطق با حضور شهردار کلانشهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

حل معضل سد معبر

حل معضل سد معبر

حل معضل سد معبر

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.