کد خبر : 33631
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 12:32

استقلال تراکتور حیف که سرنوشت ساز نیست!

استقلال تراکتور حیف که سرنوشت ساز نیست!

استقلال – تراکتور یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر پیش بینی می شود، تبدیل به یکی از بازی های زیبای این فصل مسابقات تبدیل شود.

استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را به طور کامل از دست داده و جایگاه چهارمی تراکتور در لیگ برتر هم تثبیت شده است، اما شک نکنید هر دو تیم در این دیدار برای پیروزی و کسب سه امتیاز تلاش خواهند کرد و قابل پیش بینی است، سبک بازی دو تیم این دیدار را تبدیل به یکی از بازی های جذاب و تماشایی فصل تبدیل کند.

استقلال پیش از این جدال هم شانس قهرمانی اش در لیگ برتر کمرنگ شده بود اما در مصاف با مس در رفسنجان فوتبالی تماشایی به نمایش گذاشت و در شرایطی که بازی را یک بر صفر عقب بود، با نتیجه دو بر یک برنده شد تا نشان دهد به مبارزه تا هفته پایانی ادامه خواهد داد. البته باید به این نکته مهم هم اشاره کرد، در این بازی مس هم با هدایت محمد ربیعی فوتبالی زیبا و رو به جلو به نمایش گذاشت تا جایی که می شود از این بازی به عنوان یکی از بازی های زیبای هفته بیست و نهم یاد کرد.

برای مصاف استقلال – تراکتور بهانه های زیادی برای هر دو تیم به منظور ارایه بازی زیبا و کسب سه امتیاز وجود دارد. استقلال در دور رفت دو بر صفر شکست خورد و یکی از انگیزه هایش برای این بازی جبران شکست دور رفت است. از سویی استقلال بازی نیمه نهایی جام حذفی در برابر نساجی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در این دیدار با روحیه خوبی به استقبال بازی های جام حذفی می رود. در آنسوی میدان تراکتور به دنبال پایانی خوب در مسابقات است. تراکتور در چنین وضعیت مشابهی سپاهان را در حضور بی شمار تماشاگرانش در استادیوم یادگار شکست داد و حالا می کوشد در تهران دست به یک کار بزرگ بزند. شکست استقلال.

ای کاش این بازی که نتیجه آن هیچ تغییری در سرنوشت دو تیم و دیگر تیم ها ایجاد نمی کند، ساعت برگزاری اش از سوی سازمان لیگ تغییر می کرد. دو ساعت زودتر یا دو ساعت دیرتر نسبت به سایر بازی ها برگزار می شد تا اهالی فوتبال علاوه بر دنبال کردن سایر بازی ها این بازی زیبا و جذاب را هم می دیدند.

همه این ها به کنار. سبک بازی دو تیم که روی زمین و بازی رو به جلو است، نوید یک بازی خوب در استادیوم آزادی را می دهد و چه بسا آخرین بازی فصل در استادیوم آزادی تبدیل به زیباترین بازی شود. دوئل تاکتیکی ریکاردو ساپینتو و پاکو خمس در استادیوم آزادی. کدامیک برنده خواهند شد؟

استقلال تراکتور حیف

استقلال تراکتور حیف

استقلال تراکتور حیف

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.