کد خبر : 33634
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 12:33

آینده سردار لو رفت!

آینده سردار لو رفت!

سردار آزمون در لورکوزن می ماند یا نه؟ این سوالی است که به نظر می رسد زودتر از پایان فصل پاسخ آن مشخص شده است.

بعد از فقط یک فصل و نیم حضور در بایرلورکوزن ظاهر سردار آزمون به دنبال تغییر تیم در نقل و انتقالات تابستانی آینده است. بازیکنی که در ابنتدای فصل با مصدومیت مواجه شد اما در ادامه فرم خوب خود را پیدا کرد و حتی به ترکیب اصلی لورکوزن هم رسید اما حالا اخبار حکایت از آن دارد که او به پایان کار خود در باشگاه آلمانی نزدیک شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده به نظر می رسد که باشگاه‌هایی نظیر مارسی و المپیک لیون از فرانسه و همچنین فنرباغچه ترکیه علاقمند به جذب این ملی پوش ایرانی هستند.

سردار ۲۸ ساله تا سال ۲۰۲۷ با باشگاه بایرلورکوزن قرارداد دارد بنابراین فروش او می‌تواند درآمدزایی خوبی برای این تیم به همراه داشته اشد. طبق پیش بینی سایت معروف و معتبر ترنسفر مارکت لورکوزن می‌تواند آزمون را با مبلغی حدود ۱۲ میلیون یورو به فروش رساند. بازیکنی که طی ۴۱ بازی در تمام رقابت‌ها ۵ گل برای لورکوزن به ثمر رسانده و حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

یک سایت آلمانی در حالی این گزارش را منتشر کرده که پیگیری‌های ما نیز حکایت از آن دارد که آزمون به درهای خروج بایرلورکوزن بسیار نزدیک شده است. او احتمالا قصد دارد در ادامه فوتبال خود چالش جدیدی را تجربه کرده و یک بار دیگر توانایی‌های بالای خود را به رخ بکشد.

از طرف دیگر در همین نقل و انتقالات زمستانی امسال هم اخباری درباره علاقه مارسی فرانسه به این ستاره ایرانی وجود داشت و حتی سردار تا آستانه انتقال به این تیم پیش رفت اما در نهایت توافق در این زمینه حاصل نشد. حالا هم به نظر می‌رسد که او بیش از هر گزینه دیگری به حضور در همین مارسی نزدیک باشد.

گفتنی است لورکوزن اکنون برای کسب سهمیه اروپایی در بوندسلیگا می‌جنگد. آن ها همچنین در لیگ اروپا نیز یک بازی حساس پیش روی خود دارند؛ جایی که باید برای صعود به فینال لیگ اروپا باخت ۱-۰ دور رفت برابر رم را جبران کنند و قطعا با وجود تمام شایعات همچنان سردار یکی از امیدهای گلزنی لورکوزن در تقابل با تیم مورینیو خواهد بود.

آینده سردار لو رفت

آینده سردار لو رفت

آینده سردار لو رفت

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.