کد خبر : 3364
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 19:57

اولیویرا: در سه سال اخیر آقای گل از تیم ما بود اما برای من نتیجه مهم است

اولیویرا: در سه سال اخیر آقای گل از تیم ما بود اما برای من نتیجه مهم است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید: اگرچه بازیکنانش می‌توانند همچنان در لیگ گلزنی کنند اما برای او برد و نتیجه مهم است.

 تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از برتری مقابل گسترش فولاد گفت: همان طور که انتظار داشتیم بازی هیجان داشت و دربی تبریز پر گل به پایان رسید. گسترش فولاد تیم سازمان دهی شده‌ای است و مطمئنا در ادامه لیگ می‌تواند یک تیم خوب برای تبریز باشد.

وی افزود: در نیمه دوم اتفاقاتی رخ داد که کنترل بازی را از دست دادیم، گسترش فولاد در این نیمه بهتر از ما بود. البته چون در نیمه اول سه گل زده بودیم خیال‌مان راحت بود اما هنوز برای تراکتور اصلی شدن راه زیادی پیش رو داریم. همان طور که می‌دانید تیم ما جوان است و زمان می‌برد تا بازیکنان هماهنگ شوند و بدون مشکل در ادامه لیگ بازی کنند. همه مربیان می‌خواهند بازیکنانشان نکات مدنظر آن‌ها را در زمین منتقل کنند.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه می‌دانستیم گسترش فولاد تیم باتجربه‌ای است عنوان کرد: آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای دارند و مطمئن باشید در ادامه لیگ می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. در سه سال اخیر سید صالحی، انصاری‌فر و ادینهو سه بازیکنی هستند که از تراکتورسازی آقای گل شدند و مطمئن باشید مهاجمان ما باز هم موفق به گل زنی می‌شوند اما برای من نتیجه و برد مهم است. دیدار تراکتور و گسترش فولاد تمام شد از فردا صبح به فکر بازی با راه‌آهن هستیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.