کد خبر : 3365
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 5:18

تحلیل ابعاد تعالی و توسعه، نیازمند هنر خبرنگاری

تحلیل ابعاد تعالی و توسعه، نیازمند هنر خبرنگاری

 شهردار تبریز با صدور پیامی، با گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را فرصت «تکریم معرفت و آگاهی» عنوان کرد و افزود: اساس تعالی و توسعه، در ابعاد مادی و معنوی، نیازمند تحلیل و روشنگری است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی، در پیام خود خاطرنشان کرده‌است: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخش از حوزه‌های مختلف اجرایی و اجتماعی، فراتر از یک حرفه و پیشه، رسالت مهمی است که بر دوش جامعه خبری نهاده‌شده است؛ رسالتی که تحکیم مسیر هدایت جامعه را در ابعاد مختلف زندگی هدفگذاری کرده‌است.
وی در ادامه این پیام، بسترهای فعالیت خبری در حوزه مدیریت شهری را ضروری، گسترده و تعیین‌کننده عنوان و خاطرنشان کرده است: حجم گسترده وظایف و ماموریت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی، بدون همراهی عنصر نقد و تحلیل رسانه‌ها، اجرای ایده‌آلی نخواهد داشت.
شهردار تبریز در در عین حال متذکر شده است: هنر خبرنگاری، در گرو تحلیل روشنگرانه ابعاد توسعه و پیشرفت است؛ هنری که در صورت برخورداری از پشتوانه‌ نقد جامع، دقیق و منصفانه، امتیاز مهم برنامه‌های مدون و توسعه‌محور خواهد بود.
دکتر نجفی تاکید شده است: ارتقای جایگاه شهر تبریز در مجامع ملی و بین‌المللی، امری است که نقش‌ تحلیلی و کارشناسی اصحاب فرهنگ و رسانه را در پیش‌برد اهداف این شهر، پررنگ‌تر می‌کند.
وی در پایان با گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، اظهار امیدواری کرده‌است، قابلیت‌های جامعه پویا و فعال خبری شهر تبریز به همراه ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرداری تبریز، چشم‌انداز توسعه شهر را روشن‌تر از هر زمان دیگری، ترسیم کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.