کد خبر : 33652
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 12:08

روابط عمومی قلب تپنده شورا و شهرداری است

روابط عمومی قلب تپنده شورا و شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه موفقیت طرح ابتکاری محلول پاشی مدیون اقناع افکار شهروندان توسط روابط عمومی است گفت: روابط عمومی قلب تپنده شهرداری است.

حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز و مدیران و کارکنان واحدهای روابط عمومی معاونت ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات شبانه روزی کارکنان واحدهای روابط عمومی در شورا و شهرداری تشکر می کنیم چرا که روابط عمومی ها پل ارتباطی موثری بین مردم و مسئولان شهری هستند.

وی با بیان اینکه عصر حاضر موسوم به عصر تبادل ارتباطات است، افزود: اثرگذاری روابط عمومی در بهبود خدمات رسانی و عمل به رسالت سازمانی قابل انکار نیست. از روابط عمومی در جهان به عنوان هنر هشتم یاد می شود چرا که این کار دقت و ظرافت خاص خود را می طلبد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه موفقیت طرح ابتکاری محلول پاشی مدیون اقناع افکار شهروندان توسط روابط عمومی است، تصریح کرد: سالیان متمادی در کلانشهر تبریز نمک پاشی بدون توجه به آثار مخرب زیست محیطی تداوم داشت که با همت مدیریت شهری فعلی و به موقع عمل کردن روابط عمومی‌ها این عادت مخرب ترک شد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب تپنده مجموعه شورا و شهرداری است چرا که مطالبات مردم را به مسئولان و عملکردهای مسئولان را به مردم انتقال می کند. در یک سال اخیر عملکرد مدیریت شهری با تولید محتوا در اختیار افکار عمومی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: با تدبیر شهردار تبریز افتتاح پروژه ها با ترک تشریفات انجام می‌شود بر همین اساس انعکاس جزئیات فعالیت های مجموعه شهرداری بر عهده روابط عمومی است که در طول یک سال گذشته این وظیفه به خوبی انجام شده است.

همچنین در این مراسم از جمعی از مدیران روابط عمومی معاونت ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مدیران و کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و همچنین مدیر و کارکنان امور ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر تبریز تجلیل به عمل آمد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.