کد خبر : 33679
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 - 13:35

نتایج خوب خمز نباید تحت تاثیر نتیجه استقلال قرار گیرد

نتایج خوب خمز نباید تحت تاثیر نتیجه استقلال قرار گیرد

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: نتایج خوب تیم تراکتور دراین فصل نباید تحت تاثیر بازی مقابل استقلال قرار گیرد.

آی نیوز خلیل احمدزاده اظهار داشت: نتیجه تیم تراکتور برابر استقلال غیرقابل باور بود و سابقه نداشته تراکتور برابر تیمی ۷ گل دریافت کند. اما دنیا به آخر نرسیده و در همین سال‌های اخیر تیم‌های بارسلونا، لیورپول و منچستر یونایتد متحمل شکست‌های سنگین با ۸ و ۷ گل شدند، اما از عظمت و اعتبار این تیم‌ها کاسته نشده و تلاش کردند تا دوباره در سطح فوتبال اول جهان قرار گیرند.

وی افزود: خمز عملکرد مطلوبی در تیم تراکتور داشت و این تیم در فصل جاری نیمی از بازی‌های خود را با پیروزی سپری کرده و از رده سیزدهم جدول به چهارم صعود کرد و نباید تنها به خاطر یک شکست عملکرد عالی خمز را زیر سوال برد.

مدیر آکادمی آلومینیوم حکمتی تصریح کرد: من مطمئن هستم در آینده خیلی نزدیک تیم تراکتور قهرمان لیگ برتر شده و در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال آذربایجان و ایران خواهد بود.

وی در پایان از تماشاگران تراکتور تشکر کرده و گفت: هواداران پرشور تراکتور نشان دادند که بهترین هستند و در بازی برابر استقلال هم با وجود اینکه بازی برای هر دو تیم تشریفاتی بوده و استقلالی‌ها از بازی استقبال نکرده بودند، هواداران تراکتور تیمشان را تنها نگذاشته و سرمایه اصلی تیم تراکتور هوادارانش است.

نتایج خوب خمز نباید

نتایج خوب خمز نباید

نتایج خوب خمز نباید

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.