کد خبر : 33683
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 11:06

مسیرگشایی شهید علیپور پروژه‌ای خاص در بافت مرکزی تبریز

مسیرگشایی شهید علیپور پروژه‌ای خاص در بافت مرکزی تبریز

‌طی برنامه ای دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار منطقه ۸ تبریز از پروژه مسیرگشایی و سنگفرش شهید علیپور بازدید کرده و در جریان امور عمرانی منطقه قرار گرفتند.

 در این برنامه حکیمه غفوری به همراه احد صادقی از پروژه مسیرگشایی و سنگفرش شهید علیپور بازدید کرده و اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۸ در هسته مرکزی شهر را ارزشمند ارزیابی کرده و این پروژه را تسهیل کننده ترافیک در هسته مرکزی شهر دانستند.

در این بازدید، رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸ تبریز با اعلام اینکه در حال حاضر ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در این منطقه در حال اجراست افزود: با تلاش عوامل شهرداری منطقه ۸ شاهد فعالیت بالغ بر ۴۰ پروژه عمرانی در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز هستیم که در کنار توجه به کمیت پروژه ها، توجه ویژه ای به کیفیت اجرای پروژه ها داشته و با بهترین و مرغوبترین مصالح آنها را اجرا کرده‌ایم.

وی افزود: مسیرگشایی شهید علیپور یکی از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری منطقه ۸ بوده که در کفسازی مسیر از سنگفرش‌های قالبی رنگی به جای آسفالت استفاده شده و با نصب فلاور باکسها و ایجاد باغچه های فضای سبز در طول مسیر، این مسیرگشایی به یکی از با کیفیت ترین پروژه های مسیرگشایی تبریز تبدیل شده است.

شهردار منطقه ۸ همچنین از اجرای چندین پروژه مسیرگشایی، به منظور حل مشکل ترافیکی در معابر سطح حوزه خبر داد و افزود: اجرای طرح های مسیرگشایی در سطح حوزه این منطقه، علاوه بر امکان دسترسی ساکنان و شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می‌کند.

  ()

برچسب ها : ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.