کد خبر : 3369
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 6:46

آغاز عملیات بهسازی و مقاوم‌سازی قطعه پنجم اتوبان پاسداران

آغاز عملیات بهسازی و مقاوم‌سازی قطعه پنجم اتوبان پاسداران

 شهردار منطقه یک تبریز از آغاز عملیات بهسازی و مقاوم‌سازی قطعه پنجم اتوبان پاسداران خبر داد و گفت: با اجرای عملیات آسفالت تراشی و خاکبرداری، این عملیات به طول دو کیلومتر، وارد مرحلۀ اجرائی شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه یک، داوود بهرا اضافه کرد: با توجه به فرسودگی بستر و زیرسازی نامناسب که موجب بروز خسارات متعدد می گردید، اجرای آسفالت تراشی و خاکبرداری، زیرسازی اساسی، زهکشی و مقاوم سازی اتوبان پاسداران به طول دو کیلومتر از آخر شهید بهشتی به طرف ایده لو در باند شمالی اجرا می‌شود.
وی ترمیم، بهسازی، ایمن‌سازی و خاکبرداری  به عمق ۲ الی ۷ متر، زیرسازی، بسترسازی اساسی و زهکشی حاشیۀ اتوبان پاسداران جهت تسهیل درعبور و مرور و هدایت آبهای سطحی را عمده اقدامات اساسی در اجرای این پروژه عنوان کرد.
شهردار منطقۀ یک کلانشهر تبریز در ادامه با اشاره به اهمیت این طرح  در چشم انداز توسعۀ شهری افزود: این طرح به  جهت کاهش بارترافیکی منطقه ، سهولت درعبورو مرور و کاهش میزان تصادفات وحوادث ناشی از عبورو مرور و سایل نقلیه به جهت قرار گرفتن در شریان حیاتی اتصال جادۀ تهران به بازرگان نقش حیاتی وکلیدی داشته و از جمله  طرحهای اساسی و مورد  تاکید دکتر نجفی شهردار محترم و اعضای محترم  شورای اسلامی کلانشهر تبریز است.
گفتنی است ، در راستای ایمن سازی ومقاوم سازی اتوبان پاسداران شهرداری منطقۀ یک تاکنون در چندین مرحله ودر مقیاسی کلان اقدام  به بازسازی ومقاوم سازی وبهسازی اساسی وآسفالت ریزی اساسی در اتوبان پاسداران نموده و در حال حاضر نیز در چندین قطعه تداوم می یابد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.