کد خبر : 33690
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 18:09

خبر خوب و دوای روح خسته

خبر خوب و دوای روح خسته

اتوبوس قرمز رنگ خط بی آرتی تبریز مملو از مسافرانی است که به صورت فشرده و تپیده منتظر راننده و حرکت اتوبوس هستند.

آی نیوز ؛ علی عباسی – چهره ها خسته می نماید و هرکس در دنیای خود مشغول کلنجار رفتن با مشکلات تلنبار شده بر ذهن خسته خود است. حتی صحبت آرام مادر و دخترکی که دارند در مورد کادوی روز دختر با هم صحبت می کنند توجه هیچ کس را به خود جلب نمی کند.

مسئله این نیست که تعداد زیادی از مسافران اتوبوس صحبت های این مادر و دختر را نمی شنوند، اصل مسئله این است که مسافران توان و نای روحی کافی ندارند تا موضوعات رد و بدل شده بین مادر و دختر را در مغزشان جای دهند.

باید خبر خوب کار کنیم باید خوش خبر باشیم باید از موفقیت ها و حرکت رو به جلو قطار پیشرفت بنویسیم. باید امید را برجسته کنیم و با تخفیف ناراستی ها راهی به سوی امید بسازیم.

امید و نشاط

ثبات و آرامش امروز متاعی گرانبها در جامعه ماست. عدم قطعیت در چگونگی وضعیت فردا و فرداها، اکثریت شهروندان را در بی تعادلی زمانی و روانی نگه داشته است.

مثل « ائشگین ساتان کؤششک آلابیلمز» گویای وضعیت امروز است که داریم روز به روز فقیرتر می شویم. اما چه کنیم باید امید بیافرینیم و نشاط ایجاد کنیم.

امید کالا نیست، امید فقط یک حالت روحی نیست. امید هرچند ماهیتی ذهنی دارد اما دقیقا از نشانه های عینی و قابل لمس منتج می شود.

نمی شود عینیت ها و نشانه ها دال بر چیزی کنند و مدلول چیز دیگری باشد.

طبیعتا مدیریت ها و راهبردهایی که در راستای افزایش امید و ایجاد نشاط و رفاه در حرکت باشند مقبول مردم خواهند بود و بر هر کسی که مسئولیتی خرد و یا کلان دارد فرض است که نظر، رای و خواسته مردم را ارجح بر فکر و نظر و عقیده خود بداند.

 

خبر خوب روح خسته

خبر خوب روح خسته

خبر خوب روح خسته

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.