کد خبر : 33696
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 11:54

برنامه‌های شهرداری منطقه ۲ تبریز برای ساماندهی جاده ائل‌گلی اعلام شد

برنامه‌های شهرداری منطقه ۲ تبریز برای ساماندهی جاده ائل‌گلی اعلام شد

شهردار منطقه ۲ تبریز از آغاز ساماندهی ضلع شرقی جاده ائل گلی خبر داد و گفت: برای توسعه این مسیر از اعتبار زیباسازی و توسعه فضای سبز استفاده می‌شود.

موسی علی‌پور در جلسه امروز کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از آمادگی منطقه ۲ برای احداث دو پارک‌ موزه جدید خبر داد.

وی با بیان اینکه گونه‌های کاشته شده در پارک‌ها و فضای سبز باید با هم همخوانی داشته باشند، ساماندهی ضلع شرقی جاده ائل گلی را یکی از برنامه‌های سال جاری دانست و افزود: برای ساماندهی این مسیر با لحاظ جوانب حاشیه ای از جمله ایستگاه اتوبوس، روشنایی و فضای سبز از اعتبارات زیباسازی و توسعه فضای سبز استفاده می‌کنیم.

علی‌پور توسعه شبکه آب منطقه را از جمله موارد مدنظر و مهم منطقه عنوان کرد و گفت: منطقه از لحاظ توسعه شبکه آب یکی از فقیرترین مناطق تبریز است و نیاز اساسی داریم که در این خصوص کار شود.

وی از وجود ۵۲ پروژه بزرگ در حوزه عمرانی منطقه خبر داد و در عین حال خدمات شهری، فضای سبز و زیباسازی را ملزم به پیگیری موارد مربوط به حوزه‌های خود دانست.

شهردار منطقه همچنین از آمادگی برای مسقف سازی گلزار شهدای شهر خبر داد و گفت: این پروژه از طریق معاونت عمران و با طرح بنیاد شهید اجرا می‌شود و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.