کد خبر : 33714
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 11:14

تراکتور پرتماشاگرترین تیم لیگ

تراکتور پرتماشاگرترین تیم لیگ

تیم تراکتور در حالی پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر در فصل بیست و دوم معرفی شد که دو بازی حساس خود را بدون حضور تماشاگران برگزار کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از فارس ، براساس اعلام سایت بین‌المللی ترانسفر مارکت، تراکتور با مجموع ۲۶۷ هزار تماشاگر و میانگین ۳۳ هزار و ۳۷۵ تماشاگر در بازی‌های خانگی، پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم بود.

این در حالی بود که تیم تراکتور در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در تبریز از حضور تماشاگران محروم بوده و این دو بازی می‌توانستند آمار تیم تراکتور را بالاتر هم ببرند.

پرتماشاگرترین بازی لیگ بیست و دوم هم به بازی تراکتور اختصاص داد جایی که تیم تراکتور در حضور ۸۵ هزار تماشاگر میزبان تیم سپاهان بود.

 

تراکتور پرتماشاگرترین تیم لیگ

براساس اعلام سایت بین‌المللی ترانسفر مارکت، تراکتور با مجموع ۲۶۷ هزار تماشاگر و میانگین ۳۳ هزار و ۳۷۵ تماشاگر در بازی‌های خانگی، تیم فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم بود. این در حالی بود که تیم تراکتور در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در تبریز از حضور تماشاگران محروم بوده و این دو بازی می‌توانستند آمار تیم تراکتور را بالاتر هم ببرند. بازی لیگ بیست و دوم هم به بازی تراکتور اختصاص داد جایی که تیم تراکتور در حضور ۸۵ هزار تماشاگر میزبان تیم سپاهان بود. براساس اعلام سایت بین‌المللی ترانسفر مارکت، تراکتور با مجموع ۲۶۷ هزار تماشاگر و میانگین ۳۳ هزار و ۳۷۵ تماشاگر در بازی‌های خانگی، تیم فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم بود. این در حالی بود که تیم تراکتور در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در تبریز از حضور تماشاگران محروم بوده و این دو بازی می‌توانستند آمار تیم تراکتور  براساس اعلام سایت بین‌المللی ترانسفر مارکت، تراکتور با مجموع ۲۶۷ هزار تماشاگر و میانگین ۳۳ هزار و ۳۷۵ تماشاگر در بازی‌های خانگی، تیم فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم بود. این در حالی بود که تیم تراکتور در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در تبریز از حضور تماشاگران محروم بوده و این دو بازی می‌توانستند آمار تیم تراکتور را بالاتر هم ببرند. بازی لیگ بیست و دوم هم به بازی تراکتور اختصاص داد جایی که تیم تراکتور در حضور ۸۵ هزار تماشاگر میزبان تیم سپاهان بود.بازی لیگ بیست و دوم هم به بازی تراکتور اختصاص داد جایی که تیم تراکتور در حضور ۸۵ هزار تماشاگر میزبان تیم سپاهان بود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.