کد خبر : 33771
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 13:20

حل عمده مسائل شهری در گرو تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی

حل عمده مسائل شهری در گرو تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در دیدار با فرماندار تبریز، حمل عمده مسائل شهری را در گرو تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی دانست.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز به همراه مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با حضور در دفتر فرماندار تبریز، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای یونس فاتح فرماندار جدید تبریز، به گفتگو و تبادل نظر در رابطه با مسایل شهری پرداختند.

محمد عزتی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش فرمانداری در حل مسائل شهری گفت: با توجه به نقش حاکمیتی فرمانداری در میان دستگاه ها، این نهاد می‌تواند در کنار شهرداری و با استفاده از اختیارات و توانایی هماهنگی در میان دستگاه ها، به رفع بسیاری از مسائل و مشکلات شهری اهتمام داشته باشد.

وی افزود: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم‌افزایی دستگاه ها می‌توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن‌ها باشیم.

عزتی گفت: فرمانداری نیز به‌عنوان نماینده حاکمیتی ناظر بر شهرستان در کنار شهرداری و هم افزایی سایر دستگاه های متولی شهرستان، می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل شهری به ویژه بافت های ناکارامد را که نیازمند ورود دستگاه های مختلف اجرایی است حل کرده و با ایجاد محیط مناسب برای سکونت، امنیت و زیست پذیری شهری را افزایش دهد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.