کد خبر : 33786
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 11:53

یک کار قشنگ/ پیاده‌روی خانوادگی در تبریز

یک کار قشنگ/ پیاده‌روی خانوادگی در تبریز

مریم جدی – همیشه که نباید انتقاد کرد و در کنار نقد و کنایه و انتقاد باید خوبی ها و نقاط مثبت نهادها و مجموعه ها را هم متذکر شد

به گزارش آی نیوز ، یکی از همین کارهای خوب، توسط شهرداری تبریز انجام خواهد شد. منظورم از کار خوب همین اجرای رویداد پیاده روی خانوادگی به مناسبتعید غدیر خم توسط بلدیه ت بریز است.

شهرداری تبریز اعلام کرده است به مناسبت عید سعید غدیرخم، بزرگترین رویداد پیاده‌روی خانوادگی تبریز تحت عنوان «غدیر» توسط این نهاد عصر روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

بنا بر گزارش سایت شهرداری تبریز بزرگترین رویداد پیاده‌روی خانوادگی تحت عنوان «غدیر» توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز و حضور چشمگیر مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز از ساعت ۱۸ امروز ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی در دو مسیر مشخص از میدان شهید بهشتی تا مصلای امام خمینی (ره) و از باغ فجر تا مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که در طول این مسیرها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز اقدام به برپایی غرفه و ارائه خدمات فرهنگی خواهند کرد.

در پایان این رویداد فرهنگی ۴۲ جایزه نفیس شامل ۱۴ کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی، ۱۴ کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس و ۱۴ دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی که در پایان مراسم در محل مصلی حضور داشته باشند، اهدا خواهد شد.

همچنین پس از پایان این رویداد، در ۱۰ نقطه از شهر در مسیر پل کابلی تا میدان جهاد و همچنین ۵۰ مسجد در سطح شهر مراسم نورافشانی برگزار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود این رویداد بزرگ فرهنگی، مورد استقبال شهروندان تبریزی و خانواده‌ آنها قرار گیرد.

پیاده روی خانوادگی به مناسبت عید سعید غدیر خم گام ارزشمندی برای کشاندن خانواده ها به سمت ورزش است.

طبیعتا سوق داده شدن خانواده ها و افراد بی تحرک به ورزش سهم بسزایی در کاهش بیماریهای متعدد خواهد داشت و مهمتر از آن شادابی و سرزندگی را در خانواده ها و شهر افزایش خواهد داد.

به امید توسعه نشاط اجتماعی، کاهش فقر، افزایش شادی و از بین رفتن گرانی در شهر و استان و کشورمان.

یک کار قشنگ/ پیاده‌

یک کار قشنگ/ پیاده‌ یک کار قشنگ/ پیاده‌

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.