کد خبر : 33788
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 12:21

افزایش تعامل نیروی انتظامی و خدمات شهری برای افزایش رضایتمندی شهروندان تبریز 

افزایش تعامل نیروی انتظامی و خدمات شهری برای افزایش رضایتمندی شهروندان تبریز 

رفع سد معبر و جلوگیری از مزاحمت برای شهروندان نیازمند تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر نیروی انتظامی و خدمات شهری است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با تاکید بر این مطلب، از افزایش تعامل و هماهنگی شهرداری و نیروی انتظامی در خصوص جمع آوی وانت بارهایی که با ایجاد سد معبر باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند خبر داد.

مهندس جواد صدیقی با اشاره به جلسات ستاد معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز با فرماندهان نیروی انتظامی در خصوص افزایش تعاملات دو مجموعه اظهار داشت: سد معبر خودرویی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط وانت بارهای مسدود کننده معابر و شکایت های متعدد شهروندان در خصوص سد معبر لزوم هماهنگی و هماهنگی نیروی انتظامی و شهرداری را دوچندان کرده است.

صدیقی افزود: با رصد و شناسایی وانت بارهای مسدود کنند معابر به این نتیجه رسیده ایم که ۳۰ -۴۰ نفر با در اختیار داشتن وانت بارهای متعدد به دنبال سود جویی هستند و عمده موارد سد معبر و ایجاد مزاحمت از سوی همین افراد که هر کدام مالک چند دستگاه وانت هستند، صورت می گیرد.

وی افزود: متاسفانه عدم تمکین به قوانین و ایجاد سد معبر توسط این عده باعث نارضایتی عمومی شده است که با هماهنگی هرچه بیشتر نیروی انتظامی و شهرداری تبریز با پاکسازی منظر شهر از سد معبر خودرویی به دنبال افزایش رضایتمندی شهروندان هستیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: نیروی انتظامی، پلیس راهور و دستگاه قضایی همراهی بسیار خوبی با شهرداری تبریز در خصوص جلوگیری از تخلفات شهری دارند و جا دارد سایر دستگاههایی که بر اساس دستورالعمل وزارت کشور در این خصوص وظایفی بر عهده دارند نیز در میدان حضور داشته باشند.

افزایش تعامل نیروی انتظامی

برف تردد روان تبریز

برف تردد روان تبریز

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.