کد خبر : 33841
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 12:09

احداث مجتمع رفاهی، ورزشی و خدماتی شهروند در شهرک مرزداران

احداث مجتمع رفاهی، ورزشی و خدماتی شهروند در شهرک مرزداران

مجتمع رفاهی، ورزش و خدماتی شهروند توسط شهرداری منطقه ۵ در شهرک مرزداران احداث می شود.

سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در جلسه بررسی مطالعات و طرح پروژه مجتمع رفاهی ورزشی و خدماتی شهروند اظهار کرد: مراحل طراحی برای اجرایی شدن پروژه مجتمع رفاهی، ورزشی و خدماتی شهروند درحال تکمیل است.

سامان احمدزاده با تاکید بر لزوم تسریع در مراحل مطالعه و طراحی این پروژه گفت: مجتمع یاد شده در راستای تامین امکانات رفاهی و ورزشی برای شهروندان شرق تبریز اجرا می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز تصریح کرد: ایجاد امکانات مناسب فرهنگی، ورزشی و رفاهی به عنوان ابتدایی ترین نیازهای اصولی شهروندان خصوصا جوانان، مهمترین دغدغه مدیریت شهرداری است.

احمدزاده اظهار کرد: این مجموعه بصورت سالن های ورزشی و تفریحی، تالار، رستوران، استخر، سوئیت های اقامت مهمانان شهرداری و … به صورت مجزا خواهد بود.

سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ در این جلسه از اختصاص اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه رفاهی، ورزشی و خدماتی شهروند خبر داد.

سیاوش فتح اللهی گفت: این مجموعه در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع شامل آمفی تئاتر، استخر، سالن های ورزشی، رستوران، پارکینگ، فضای بازی کودکان و ساختمان اداری خواهد بود.

در این جلسه علاوه بر معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، شهردار منطقه ۵، مدیرعامل سازمان عمران، مدیران معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و گروه مهندسین مشاور نمودار برگزار شد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.