کد خبر : 33855
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 13:00

دبیری: شهرداری و شورای اسلامی تبریز پاسخگوی مطالبات رسانه‌ها باشند

دبیری: شهرداری و شورای اسلامی تبریز پاسخگوی مطالبات رسانه‌ها باشند

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: شهردار و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر باید پاسخگوی مطالبات مردم و رسانه‌ها باشند.

شهرام دبیری روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز افزود: تلاش می شود ظرفیت انتقاد پذیری و پاسخگویی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی به مردم و رسانه ها ارتقا یابد.

وی با تاکید بر تعامل بیشتر اعضای شورای اسلامی با رسانه ها در دوره جدید، اظهار کرد: با توجه به تعامل بین مجموعه شهرداری، شورای اسلامی، مدیران ارشد استانی و رسانه ها هم اکنون تبریز در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: کلانشهر تبریز با سایر کلانشهرها از نظر ارائه خدمات شهری در رقابت است.

دبیری، با اشاره به عملکرد شهرداری تبریز در دوره جدید، ادامه داد: عملکرد شهرداری در مدیریت جدید نشان می دهد که تحولاتی در این مجموعه برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان ایجاد شده است.

وی نشان دادن مسیر، نظارت و حمایت از شهردار را از وظایف اعضای شورای اسلامی تبریز اعلام کرد و یادآور شد: در این راستا با وجود اختلاف سلایق، تعامل مثبتی بین اعضای شورای اسلامی و شهردار وجود دارد و این موضوع در پیشبرد برنامه های شهرداری موثر شده است.

رییس شورای اسلامی تبریز، مهمترین معیار ارزیابی عملکرد مسوولان را مشارکت مردمی اعلام کرد و گفت: اگر دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی اعتماد و مشارکت مردم را نتوانند جلب کنند، موفق نخواهند شد.

دبیری: شهرداری و شورای اسلامی تبریز پاسخگوی مطالبات رسانه‌ها باشند

شورای اسلامی تبریز امسال ۳۰ میلیارد ریال از هیات های ورزشی حمایت می کند

دبیری، با اشاره به حمایت های شورای اسلامی تبریز از فعالیت ها و هیات های ورزشی در این شهر، افزود: در این راستا سال گذشته ۱۵ میلیارد ریال برای حمایت از فعالیت های هیات های ورزشی پرداخت شد که امسال این میزان به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: طرحی برای حمایت شهرداری تبریز از فعالیت های ورزشی هیات ورزشی به کمیسیون ورزشی شورای اسلامی ارایه شده که پس از تصویب در این کمیسیون و تصویب در صحن علنی شورا، شهرداری می تواند در قالب حامی مالی از این فعالیت ها حمایت کند. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.